آخرین پوستر IMAX انتقام جویان، بی شک بهترین است

13 April 2018 - 19:06

Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» یک پوستر منحصر به فرد IMAX ارائه کرد که به سادگی می‌توان گفت بهترین پوستر است. بازاریابی‌های بزرگ استودیو مارول برای این فیلم بزرگ ابرقهرمانانه شروع شده است. دو تریلر اصلی تا کنون منتشر شده است و همچنین ویدیوهایی از پشت صحنه دیده شده و برنامه‌های تلویزیونی و کلیپ‌هایی نیز در راه هستند. انتظار می‌رود که «نبرد ابدیت» رکورد فروش را در بازار مارول بشکاند. اما با توجه به اینکه این فیلم یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تمام تاریخ است، می‌توان گفت که این همه ارزش را دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در کنار تمام تبلیغاتی که هر روز منتشر می‌شوند، مارول و شرکای خودش تعدادی پوستر برای فیلم ارائه دادند که برخی از آنها بزرگترین ابرقهرمانان زمین را نشان می‌داد و برخی نیز بر روی شخصیتی خاص تمرکز داشت. پوستر رسمی «نبرد ابدیت» نیز چند هفته پیش رونمایی شد و شامل تمام ابرقهرمان‌های برجسته البته به جز هاوکی (Hawkeye) و شخصیت‌های شرور اصلی می‌شد اما پوسترهای شخص ثالث مثل این پوستر IMAX انتقام جویان، طراحی منحصر به فردی داشت.

پوستر جدید «انتقام جویان: نبرد ابدیت» ابتدا در تصویر اصلی توییتر IMAX دیده شد و همچنین اکنون نیز بعنوان تصویر اصلی وبسایت رسمی این فیلم بزرگ دیده می‌شود. این پوستر دستکش تانوس (Thanos) را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد سنگ‌های فضا و قدرت را در اختیار دارد. شما در زیر می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید.

این پوستر جدید سبک نویی را به همراه خود دارد. تا کنون بیشتر پوسترهای فیلم بیش از اندازه شلوغ بود. «انتقام جویان: نبرد ابدیت» اولین فرانچایز از دنیای سینماتیک مارول را به پایان می‌برد و داستان‌های تمام بلاک باسترهای دنیای سینماتیک مارول طی این ده سال را به نقطه‌ی پایانی می‌برد. این فیلم شامل شخصیت‌های بسیار زیادی است.

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.