جیمز مک‌آووی و بیل هیدر درحال مذاکره برای پیوستن به قسمت دوم فیلم It هستند

13 April 2018 - 21:00

از زمانی‌که رسما اعلام شد، جسیکا چستین (Jessica Chastain) قرار است در فیلم It: Chapter 2 «آن: قسمت دوم» ایفای نقش کند، کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) به‌دنبال آن است تا مشخص کند که چه بازیگران دیگری قرار است تا در این فیلم حضور داشته باشند. اکنون می‌دانیم که جیمز مک‌آووی (James McAvoy) و بیل هیدر (Bill Hader) درحال مذاکره هستند تا به اعضای باشگاه بازنده‌ها (Losers Club) بپیوندند و در قسمت دوم فیلم It حضور داشته باشند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

براساس گزارشات رسیده به پایگاه خبری ورایتی (Variety)، به‌نظر می‌رسد که مک‌آووی درحال مذاکره است تا نقش بیل (Bill) را به‌‌دست آورد؛ در قسمت اول این فیلم، نقش این شخصیت را جیدن لیبرهر (Jaeden Lieberher) ایفا می‌کرد. از طرف دیگر به‌نظر می‌رسد که هیدر درحال مذاکره برای کسب نقش ریچی (Richie) است که فین ولفهارد (Finn Wolfhard) ایفای آن نقش را در قسمت اول فیلم برعهده داشت. با این وجود حداقل می‌دانیم که چستین قرار است تا نقش بورلی را ایفا کند که در قسمت اول، این نقش را سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) ایفا می‌کرد.

اندی موشیتی (Andy Muschietti) بازهم به جایگاه کارگردانی خودش بازگشته است و همچنین گری داچمن (Gary Dauberman) همچنان به نوشتن فیلم‌نامه‌‌ی این فیلم مشغول است.

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که مذاکرات بازیگران هنوز در مرحله‌ی اولیه است و همچنین عوامل فیلم درحال کار بر روی فیلم‌نامه‌ی این پروژه هستند؛ ولی به‌هرحال عوامل این فیلم قصد دارند تا هرچه زودتر جایگاه بازیگران خود را تکمیل کنند. انتظار داریم که بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) در این قسمت حضور داشته باشد و دوباره نقش شخصیت پنی‌وایز (Pennywise) را ایفا کند. همچنین انتظار می‌رود که روند تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز شود.

موشیتی در پاییز سال گذشته به پایگاه خبری ورایتی اعلام کرد که امیدوار است تا بتواند بازیگران قسمت اول این فیلم را دوباره به این پروژه بیاورد تا در صحنه‌های بازگشت به گذشته (فلاش‌بک) حضور داشته باشند؛ البته به‌نظر می‌رسد آن‌ها هنوز درحال تلاش برای عملی کردن این اتفاق هستند.

قسمت اول فیلم It، نیمه‌ی اول این رمان محبوب استیون کینگ (Stephen King) را به نمایش گذاشت و داستانی از کودکان را تعریف کرد که توسط پنی‌وایز دلقک مورد تهدید قرار می‌گیرند و مجبورند تا با شیاطین درونی خود مقابله کنند تا بتوانند پنی‌وایز را شکست دهند. قسمت دوم این فیلم قرار است تا نیمه‌ی بعدی رمان استیون کینگ را برای ما به نمایش گذارد، زمانی‌که شخصیت‌های قسمت اول، پس از چندین سال به شهر قدیمی خود بازمی‌گردند و در بزرگسالی باید دوباره با شخصیت پنی‌وایز روبه‌رو شوند.

این فیلم موفق شد تا مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار در سطح جهان به فروش رود که ۳۲۷ میلیون دلار از این مبلغ مربوط به میزان فروش این فیلم در کشور آمریکا است.

مک‌آووی با ایفای نقش در فرانچایزها ناآشنا نیست، زیرا او نقش چارلز اگزاویه (Charles Xavier) یا همان پروفسور ایکس را در فرانچایز X-Men «مردان ایکس» ایفا کرده است؛ همچنین ممکن است او در دنباله‌ی فیلم Split «شکافته»، یعنی فیلم Glass «شیشه» دیده شود و نقش کوین کرامب (Kevin Crumb) را ایفا کند.

از طرف دیگر، هیدر بازیگر دیگری است که اکنون درحال مذاکره است. شما می‌توانید هیدر را در سریال بری (Barry) که مربوط به شبکه‌ی HBO است و اخیرا فصل دوم آن تمدید شد، مشاهده کنید. ایفای نقش شخصیت ریچی به هیدر این امکان را می‌دهد تا بتواند از استعداد طنز و درام خودش کمی استفاده کند (استعداد طنز او را می‌توانید در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live «پخش زنده شنبه شب» مشاهده کنید).

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.