آنتونیا اسمیت به عنوان بازیگر به سریال Luke Cage ملحق شده است

14 April 2018 - 11:00

آنتونیا اسمیت (Antonique Smith) خواننده و بازیگر مستعد به فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) پیوسته است؛ جایی که با شخصیت میستی نایت (Misty Knight) سروکله می‌زند. باتوجه به اینکه انتشار فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) اخیرا صورت گرفته است، طرفداران دنیای مارول می‌توانند منتظر انتشار سریال Luke Cage (لوک کیج) از شبکه ‌نتفلیکس (Netflix) در تابستان امسال باشند. تیزر فصل دوم این سریال اخیرا منتشر شد که در آن تاریخ نخستین نمایشش را اعلام می‌کرد و به اندازه‌ای نبود که بتوان راجع به کلیت فصل اطلاعاتی را از آن کسب نمود. خوشبختانه پیش از آن نیز اطلاعات زیادی درمورد اتفاقات این فصل در جایی منتشر نشده بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

هنگامی که لوک کیج باز ‌می‌گردد، با برخی از دشمنان جدید و قدیمی روبه‌رو خواهد شد. در فصل دوم این سریال، علاوه بر شخصیت‌های شیدز (Shades) و ماریا دیلارد (Mariah Dillard)، یک شخصیت شرور دیگر نیز اضافه خواهد شد و خبر خوب برای ابرقهرمان ساکن هارلم این است که او نیز کمک خوبی خواهد داشت؛ دنی رند (Danny Rand) در این فصل قدرت خود را به لوک قرض خواهد داد و میستی نایت (Misty Knight) نیز با دست سایبرنتیک جدید خود بازخواهد گشت. درحالی که لوک در این سریال مسیر خود را خواهد داشت، فصل جدید بیشتر به شخصیت‌های کمتر شناخته شده خواهد پرداخت؛ این بدان معنا است که در این فصل به شخصیت میستی نایت (Misty Knight) و داستان زندگی او بیشتر پرداخته خواهد شد.

سایت Black Film گزارش می‌دهد که آنتونیا اسمیت (Antonique Smith) به عنوان یک شخصیت جدید به نام ناندی تایلر (Nandi Tyler) به فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) اضافه شده است. این شخصیت کارآگاهی است که پس از آنکه پلیس دوم دستش را در سریال The Defenders (مدافعان) از دست داد، جلوی قدرت میستی نایت (Misty Knight) قرار می‌گیرد و براساس گزارش، این اتقاق تنها منشاء تنش میان این دو کاراکتر نیست بلکه در سریال به گذشته‌هایشان رجوع می‌شود و متوجه می‌شویم که این دو از دوران دبیرستان یکدیگر را می‌شناخته‌اند و از همان زمان نیز از همدیگر خوششان نمی‌آمده است.

اسمیت که در دنیای موسیقی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است، رفته رفته در حال تثبیت جایگاه خود در دنیای بازیگری است. درواقع، او قبلا نیز با کارگردان سریال Luke Cage (لوک کیج) یعنی چئو هوداری کوکر (Cheo Hodari Coker) در پروژه‌ای به نام Notorious (بدنام) که چئو هوداری یکی از نویسندگان آن بود، همکاری داشته است؛ اسمیت در آن فیلم نقش یک خواننده سبک R&B به نام فیت ایونس (Faith Evans) را ایفا می‌کرد. با ‌این‌حال، نقش تایلر در سریال Luke Cage (لوک کیج) نقش قابل توجهی است و می‌تواند اتفاق بزرگی را برای اسمیت در دنیای بازیگری رقم بزند.

همچنین به واسطه توضیحاتی درمورد گذشته شخصیت میستی نایت (Misty Knight) در سریال، مخاطبان از روش تربیت و بزرگ شدن شخصیت لوکا نیز بیشتر مطلع خواهند شد. در این فصل رگ. ای. کتی (Reg. E. Cathey) نقش پدر لوک را بازی کرده است و این یکی از آخرین نقش‌آفرینی‌های این بازیگر با سابقه پیش از مرگش بوده است. این یک لحظه تلخ و شیرین خواهد بود که یک بازیگر را برای آخرین بار روی صفحه نمایش ببینیم و تنها باید ماهیت رابطه پیچیده لوک با پدرش را به تصویر بکشد.

خارج از این خبرهای به روز در مورد سریال Luke Cage (لوک کیج)، به کارگیری شخصیت منفی مشت آهنی (Iron Fist) در این سریال بار دیگر این سوال را برای طرفداران ایجاد کرده است که آیا ابرقهرمانانی به سریال افزوده خواهند شد یا خیر؟ البته مایک کولتر (Mike Colter) بازیگر شخصیت لوک کیج در این مورد مطمئن نیست. با این‌حال اخبار ضد و نقیضی راجع به اضافه شدن ابرقهرمانانی در فصل جدید این سریال شنیده‌ایم اما باید تا تابستان امسال صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) رخ خواهد داد.

نخستین نمایش این سریال در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیرماه ۱۳۹۷) خواهد بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.