Suicide Squad به فروش ۶۰۰ میلیون دلاری رسید

29 August 2016 - 14:00

در این چند سال گذشته فهمیدن موفقیت یک فیلم مشکل‌تر از قبل شده است و قوانین آن دقیقاً مشخص نیست؛ بعضی به بررسی‌هایی که از یک فیلم می‌شود دقت می‌کنند، بعضی به واکنش علاقمندان به سینما و بعضی نیز به باکس آفیس نگاه می‌کنند. دیوید آیر (David Ayer) کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» شادی خود از موفقیت فیلم را در باکس افیس با طرفدارن در میان گذاشت. در ادامه با سیماگیمفا همراه باشید.

دیوید آیر در حساب تویییتر پستی را منتشر کرد که نشان‌دهنده‌ی خوشحالی او از فروش ۶۰۰ میلیون دلاری جوخه‌ی انتحار در سراسر جهان است و از طرفدارن که با تماشای فیلم این پیروزی را رقم زدند؛ تشکر کرد.

۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان. مرسی از شما که این موفقیت را رقم زدید.

به نظر شما با این فروش، فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» را  در چه موقعیتی نسبت به رقیبان خود قرار می‌دهد؟ با ۶۸ میلیون دلار فروش بیشتر Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» به فیلم Man Of Steel «مردی از فولاد» که در سال ۲۰۱۳ فروش ۶۶۸ میلیون دلاری داشت؛ می‌رسد. با توجه به این که هنوز Suicide Squad در ژاپن اکران نشده و فقط چهار هفته از اکران جهانی آن گذشته است؛ می‌تواند فروشی بیشتر از آین نیز داشت باشد، ولی هنوز راه زیادی برای رسیدن به فیلم Batman V Superman: Dawn Of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» با فروش ۸۷۲ دلاری دارد.

با اینکه فروش ۶۰۰ میلیون دلاری مناسب هست، ولی در مقایسه با بعضی از فیلم‌های ابرقهرمانی مارول که در چند سال گذشته  اکران شده‌اند؛ زیاد به چشم نمی‌آید. فیلم‌های Thor: The Dark World «ثور: دنیای تاریک» (۶۴۴ دلار میلیون نفر)، Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» (۶۲۳ میلیون دلار)، Iron Man 3 «مرد آهنی ۳» (۱٫۲ میلیارد دلار)، Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان امریکا: سرباز زمستان» ( میلیون ۷۱۴ دلار)، Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی (۱٫۱ میلیارد دلار)»، The Avengers انتقامجویان (۱٫۵ میلیارد دلار) و Avengers: Age Of Ultron (1.4 میلیارد دلار) چند سالی هست که باکس آفیس را به سلطه‌ی خود در آورده‌اند.

۹e2532916c4ff01ffea2394eca4cc88880a704b3

تا کنون Suicide Squad از فیلم‌های Ant-Man «مرد مورچه ای»، Captain America: The First Avenger « کاپیتان امریکا: اولین انتقام‌جو»، Thor «ثور»، The Incredible Hulk «هالک شگفت انگیز» و Iron Man «مرد آهنی» از دنیای سینمایی مارول فروش بیشتری داشته است. این فیلم‌ها اولین در سری خود بودند، ولی به نظر نمی‌رسد که Suicide Squad بتواند به فروش Guardians Of The Galaxy «نگهبانان کهکشان» که در سال ۲۰۱۴ با غافلگیری همگان فروشی ۷۷۳ میلیون دلاری داشت؛ برابری کند.

شاید در ابتدا به نظر برسد که کمپانی DC در مخمصه قرار دارد، ولی با اکران تنها سه فیلم به درامدی بالغ بر ۲٫۱ میلیارد دلاری رسیده است. در طرف دیگر دنیای سینمایی مارول با اکران بیش از چهار فیلم تنوانست به همچین درآمدی دست پیدا کند. این موضع نشان‌دهنده‌ی این است که DC در شرایط خوبی قرار دارد. فعلا بسیار زود است که بگوییم که نقدهای منفی برای فیلم‌هایی که DC می‌سازد؛ چه عواقبی خواهد داشت و باید منتظر اکران فیلم‌های Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» و Justice League «لیگ عدالت» و واکنش طرفداران باشیم.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.