رندال پارک در زمان فیلم‌برداری به بازیگران فیلم «آکوامن» پیوست

14 April 2018 - 22:00

پروژه‌ی Aquaman «آکوامن» اکنون درگیر برخی فیلم‌برداری‌های اضافی است و درحال آماده شدن برای انتشار در اواخر امسال است؛ در همین حال کارگردان این فیلم، یعنی جیمز وان (James Wan) در شبکه‌ی اجتماعی توییتر خودش اعلام کرد که رندال پارک (Randall Park) به بازیگران این فیلم اضافه شده است و قرار است نقش شخصیت دکتر استیفن شین (Dr. Stephen Shin) را ایفا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شخصیت دکتر استیفن شین برای اولین بار در کتاب آکوامن به نویسندگی جف جانز حضور یافت؛ دکتر شین یک زیست‌شناس دریایی است و دوست قدیمی پدر شخصیت آکوامن است که گاهی به آکوامن کمک می‌کرد تا توانایی‌های خودش را در جوانی فرابگیرد. در میان تمام انسان‌هایی که روی زمین زندگی می‌کنند، دکتر شین بیشتر از هرکس دیگری درباره‌ی آتلانتیس و ساکنان آن آگاهی دارد. همچنین جالب است بدانید که رندال پارک در فیلم دیگری از استودیو مارول نیز حضور دارد و قرار است نقش جیمی وو (Jimmy Woo) را در فیلم Ant-Man and The Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» ایفا کند.

در فیلم آکوامن بازیگران زیادی ایفای نقش می‌کنند؛ ازجمله جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش پادشاه شهر آتلانتیس یا همان آکوامن، امبر هرد (Amber Heard) در نقش همسر او با نام مرا (Mera)، ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش نیودیس ولکو (Nudis Vulko)، تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش توماس کری (Thomas Curry)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش شاه نرئوس (Nereus)، یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen) در نقش بلک مانتا (Black Manta)، لودی لین (Ludi Lin) در نقش مارک (Murk)، پاتریک ویلسون (Patrik Wilson) در نقش اوشن مستر (Ocean Master)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش آتلانا (Atlanna) و مایکل بیچ (Michael Beach) در نقش جس کین (Jesse Kane).

کارگردانی این پروژه را جیمز وان برعهده دارد و فیلم‌نامه‌ی آن‌را ویل بیل (Will Beall)، جف جانز و وان نوشته‌اند. همچنین پیتر سفرن (Peter Safran) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد و زک اسنایدر (Zack Snyder)، دبرا اسنایدر (Debrah Snyder)، راب کوان (Rob Cowan)، جان برگ (Jon Berg) و جف جانز در جایگاه تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم قرار دارند. رابرت گرگسون ویلیامز (Rupert Gregson-Williams) بر روی موسیقی این فیلم کار می‌کند.

فیلم آکوامن قرار است از تاریخ ۲۱ دسامبر امسال در سینماها به نمایش گذاشته شود. در ادامه متن پیام جیمز وان در صفحه‌ی اجتماعی‌اش را می‌خوانید:

بسیار خوشحال و خوش‌شانس هستم که بلاخره قرار است با رندال پارک همکاری داشته باشم.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.