بازیگر Rogue One به لایو-اکشن Mulan پیوست

15 April 2018 - 12:45

دیزنی ستاره‌ی Rogue One: A Star Wars Story، دانی ین (Donnie Yen) را برای بازسازی لایو-اکشن Mulan در اختیار گرفته است. کمپانی دیزنی در حال ساخت فرنچایز‌ها و بازسازی فیلم‌هایش است. بعد از نمایش فیلم‌های موفقی همچون Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و The Jungle Book (کتاب جنگل)، آن‌ها برنامه شلوغی دارند. یکی از لایو اکشن‌هایی که بازسازی خواهد شد، مولان است، فیلمی که قرار است امسال اکران شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازسازی را نیکی کارو (Niki Caro) کارگردانی می‌کند.‌ او با ستاره چینی، لیو یوفی (Liu Yifei) همکاری می‌کند که قبلا توسط مینگ-نا ون (Ming-Na Wen) صداپیشگی‌اش صورت گرفت. حالا اعلام شده دیزنی بازیگران نقش مکمل این فیلم را مشخص کرده است.

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، دیزنی ستاره چینی فیلم‌های اکشن، دانی ین را در اختیار گرفته است.‌ به او گفته شده نقش شخصیت موعظه‌گر یا معلمی به نام فرمانده تانگ‌ را بازی می‌کند که شخصیت جدیدی در این اقتباس است. این بازگشتِ دوباره ین به دیزنی بعد از بازی در فیلم Rogue One است.

اضافه شدن ین اتفاق بسیار خوبی برای مولان است. با اینکه مخاطب داخلی ین را تنها از Rogue One می‌شناسد، او در چین بازیگر مشهوری است که این تضمین کننده تبلیغ خوبی برای مولان است. او بخاطر فرنچایز Ip Man شناخته شده که کار فیلم‌برداری سری چهارم آن تازه آغاز گردیده است.

بر اساس توانایی‌های ین و توصیف شخصیتی که صورت گرفته، او هیچ مشکلی برای بازی در این نقش نخواهند داشت.‌ ین هنرمند رزمی‌کار فوق‌العاده‌ای است و بازی او تضمین می‌کند تانگ یک یا دو صحنه‌ی تنها خواهد داشت. با اضافه شدن تانگ به این فیلم، تصور می‌شود داستان بیشتری به مولان اضافه می‌شود چون تنها موعظه‌گر واقعی در این انیمیشن، موشو بود.‌

با آغاز کار انتخاب بازیگران، نقش‌های بزرگی هنوز باید تکمیل گردند. اگر دیزنی بازیگران نقش مکمل را تغییر ندهد، نقش لی شانگ بزرگترین نقش مرد است که هنوز تکلیفش مشخص نگردیده است. مولان چندتایی دوست هم پیدا خواهد کرد و یک نفر هم باید نقش شان-یو تبهکار را بازی کند. علاوه بر این، صداپیشه نقش موشو (اگر ادی مورفی بازنگردد) هنوز مشخص نگردیده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.