جان کرازینسکی سازنده‌ی فیلم A Quiet Place تریلرِ علمی‌تخیلی Life on Mars را کارگردانی خواهد کرد

15 April 2018 - 15:39

فیلم A Quiet Place «مکانی آرام»، آخرین ساخته‌ی جان کرازینسکی (John Krasinski)، اثری هیجان‌انگیز است که از آغاز اکرانش در هفته‌ی گذشته تاکنون بیش‌ از ۸۵ میلیون دلار در سطح جهان فروش داشته است. مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، کرازینسکی به تازگی برای ساخت تریلر علمی‌تخیلی Life on Mars «زندگی روی مریخ» بار دیگر با کمپانی پارامونت قرارداد امضا کرده است، فیلمی که در آن بازی نخواهد کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«زندگی روی مریخ»، اقتباسی از داستانی کوتاه به نام We Have Always Lived on Mars به قلم Cecil Castellucci خواهد بود. این داستان کوتاه درباره‌ی گروهی است که پس از وقوع فاجعه‌ای بر روی کره زمین به صورت کُلُنی روی مریخ زندگی می‌کنند. وقتی یکی از زنان درمی‌یابد که می‌تواند هوای مریخ را تنفس کند، زندگی همگان در کلنی دگرگون می‌شود. این پروژه‌ی جدید باعث همکاری مجدد کرازینسکی با تهیه‌کنندگان فیلم «مکانی آرام»، مایکل بِی (Michael Bay)، اندرو فرم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) خواهد شد.

فیلم «مکانی آرام» محصول کمپانی پارامونت و ساخته‌ی جان کرازینسکی است و او در آن مقابل همسر واقعی‌اش، امیلی بلانت (Emily Blunt) بازی می‌کند. دیگر بازیگران این فیلم عبارت‌اند از: نوح جوپ (Noah Jupe) و میلیسنت سایموندز (Millicent Simmonds).

در این تریلر ترسناک مدرن، یک خانواده‌ی چهار نفره پس از آن‌که زندگی‌شان توسط موجودی اسرارآمیز که از طریق صدا قربانیانش را پیدا و شکار می‌کند، تهدید می‌شود، در سکوت به سر می‌برند. این موجود اگر صدای‌شان را بشنود، شکارشان خواهد کرد. این فیلم دیالوگ‌های اندکی دارد چراکه سکوت در آن معادل با بقاست.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.