تایید حضور شخصیت Spock در فصل دوم مجموعه Star Trek: Discovery

16 April 2018 - 23:40

جاناتان فریکس (Jonathan Frakes) تایید کرده است که شخصیت اسپاک (Spock) در فصل دوم مجموعه Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) که محصول شبکه CBS است، ظاهر خواهد شد. فریکس اخیرا در جریان حضورش در مراسم کامیک کان الپاسو سال ۲۰۱۸ (‌El Paso Comic Con 2018) در مورد حضورش در سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) توضیح داده و تایید کرده است که دو قسمت از فصل دوم این سریال (قسمت‌های دوم و دهم) را کارگردانی خواهد کرد. علاوه‌بر‌این، فریکس جزئیاتی از این دو قسمت را با طرفداران دیرینه این فرانچایز به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که انسون مونت (Anson Mount) در نقش کاپیتان پایک (Captain Pike) در قسمت دوم این فصل حضور خواهد داشت. همچنین در این قسمت به واسطه فلش‌بک‌هایی به گذشته با جوانی‌های شخصیت اسپاک (Spock) آشنا خواهیم شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فریکس پیش از این نیز سابقه کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌های مجموعه Star Trek (پیشتازان فضا)  مثل کارگردانی سریال Star Trek: The Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی)، سریال  Star Trek: Deep Space Nine، سریال Star Trek: Voyager، فیلم Star Trek: Insurrection (پیشتازان فضا: شورش) و فیلم Star Trek: First Contact (پیشتازان فضا: اولین برخورد) را در کارنامه خود دارد. او همچنین کارگردانی قسمت دهم فصل اول سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) را که اولین قسمت از بخش دوم فصل اول بود، نیز بر عهده داشته است.

پس از تایید حضور انسون مونت (Anson Mount) در نقش کاپیتان پایک (Captain Pike) در این فصل از سریال، اخباری نیز مبنی بر حضور بازیگر و کمدین، تیگ نوتارو (Tig Notaro) در نقشی مهمان در این فصل به عنوان مهندسی در سفینه Starfleet  دیگر، منتشر شده است. اخبار انتخاب بازیگران، پست آنتونی رپ (Anthony Rapp) در صفحه شخصی‌اش مبنی بر پیوستنش به تیم بازیگری فصل دوم این سریال و صحبت‌های اخیر فریکس در مراسم کامیک کان، همه و همه نشان از آن دارند که فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) توسعه‌یافته‌تر و گسترده‌تر از فصل قبلی آن خواهد بود.

جاستین اوزر (Justin Oser) از پادکست Trek که یکی از شرکت‌کنندگان مراسم کامیک کان بود، صحبت‌های فریکس را در توییتر به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که در فلش‌بک به گذشته، علاوه‌بر جوانی‌های شخصیت اسپاک (Spock)، شاهد جوانی‌های شخصیت مایکل برنهام (Michael Burnham) نیز خواهیم بود. اوزر در توییت اول خود نوشته است:

فریکس می‌گوید قسمت‌های دوم و دهم فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) را کارگردانی خواهد کرد. در قسمت دوم این فصل، انسون مونت (Anson Mount) را در نقش کاپیتان پایک (Captain Pike) و همچنین با فلاش‌بک‌هایی به گذشته، جوانی‌های شخصیت اسپاک (Spock) را خواهیم دید.

اوزر همچنین در توییت دیگری نوشته است:

فریکس همچنین می‌گوید که در این فلاش‌بک‌ها، جوانی‌های شخصیت برنهام (Burnham) را نیز خواهیم دید.

همه این‌ها، قسمت دوم از فصل دوم این سریال را برای طرفدارانش دیدنی‌تر می‌کند. تا‌بدین‌جا، سریال تعاملات بین مایکل و خانواده‌ای که او را به فرزندخواندگی پذیرفته‌اند و به طور ویژه ارتباطات او با سارک (Sarek) را روایت کرده است؛ جایی که مایکل برای بقا و ماندن در این نمایش، هم‌خونان خود را ترک کرده است. اگرچه اتفاق بزرگی نیست اما دیدن مایکل و اسپاک در کنار یکدیگر در فلاش‌بک، هم می‌تواند جذاب باشد هم بحث‌برانگیز و این به نظر طرفداران راجع به این ایده بستگی خواهد داشت. اما به طورکلی، این فصل می‌تواند آزمایشی باشد بر تغییرات شخصیت‌های اصلی سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف). وعده کاپیتان پایک و حضورش در امری خطیر در اواخر فصل اول این سریال نیز نشان از نیت عوامل سریال در این زمینه دارد. اما هنوز مشخص نشده است که آیا این سریال می‌تواند یا مایل است که در فصل دوم خودش، نام‌هایی را بر سر زبان‌ها بیندازد یا خیر. اما اگر این مجموعه واقعا چنین قصدی داشته باشد، شخصیت اسپاک منطقی‌ترین گزینه است. در پایان نیز باید یادآور شد که حضور همیشگی شخصیت اسپاک در این فرانچایز، بستگی به آن خواهد داشت که فصل دوم این سریال و فلاش‌بک‌های آن تا چه میزان در اقناع انتظار طرفداران موفق خواهد بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.