بازیگر محبوب سریال خاطرات یک خون‌آشام در سریال جدید شبکه نتفلیکس بازی می‌کند

17 April 2018 - 12:50

ایان سامرهالدر (Ian Somerhalder) بعد از سریال تلویزیونی موفق The Vampire Diaries (خاطرات یک خون‌آشام) که سال ۲۰۱۷ به پایان رسید، نقش جدیدی بازی خواهد کرد. این بازیگر در این ژانر باقی مانده و اخیرا قراردادی امضا کرده تا در درام خون‌آشامی جدید شبکه نتفلیکس به نام V-Wars بازی کند. این پیشنهاد براساس مجموعه کتاب کامیک IDW به همین نام است که جاناتان مابری (Jonathan Maberry) آن را نوشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سامرهالدر سال گذشته فصل هشت سریال خاطرات یک خون‌آشام را در نقش پسر بدی به نام دیمن سالواتور که بعدا تبدیل به خون‌آشام خوبی شد از شبکه CW به پایان رساند. نقش او در V-Wars، دکتر لوتر سوان است که انسان می‌باشد و وقتی بیماری مرموزی بهترین دوستش، مایکل فین، را به شکارچی قاتلی که از انسان‌ها تغذیه می‌کند، تبدیل می‌کند، با دنیای وحشتناک خون‌آشام‌ها مواجه می‌شود.

سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که این سریال در ۱۰ قسمت و توسط کمپانی High Park Entertainment ساخته می‌شود و توسط IDW Entertainment در سراسر جهان توزیع می‌گردد. برد ترنر (Brad Turner) کارگردان و تهیه کننده یک قسمت آزمایشی این سریال خواهد بود و ویلیام‌ لورین (William Laurin) و گلن دیویس (Glen Davis) تهیه کنندگان فیلم هستند. بیانیه رسمی از طرف دیوید اُزر (David Ozer) مدیر IDW Entertainment، بدین صورت منتشر شده است:

بهتر از ایان سامرهالدر نمی‌توانستیم برای بازی در این فیلم پیدا کنیم چون ایان درک عمیق و خوبی در طی سال‌ها بازی در خاطرات خون‌آشام از این ژانر بدست آورده و حالا نقش اصلی V-Wars را بعنوان دکتر لوتر سوان بازی می‌کند و نیروی خلاق این سریال و کارگردان این فصل نیز خواهد بود. از همکاری با شبکه نتفلیکس خوشحالیم که دنیای چند وجهی جاناتان مابری را به مخاطبین سراسر دنیا نشان می‌دهد.

سریال V-Wars، سامرهالدر را در نقش سوان نشان می‌دهد و این در حالی است که مردم زیادی به ویروس ناشناخته‌ای آلوده می‌شوند که جامعه را به دو گروه هیولاها و انسان‌ها تقسیم می‌کند. سوان از یافتن علت این اتفاق ناامید است، در حالی که دوست او سر دسته خون‌آشام‌های زیر زمینی است. به نظر می‌رسد این نقش عالی برای سامرهالدر است که همه چیز را درباره این نوع هیولاها به خاطر تجربه حضور در هشت فصل از سریال خاطرات یک خون‌آشام می‌داند.‌ مخاطبین قطعا خوشحال خواهند بود که او شخصیت یک خون‌آشام‌ را مجددا بازی نمی‌کند و این بار نقشی متضاد دارد. هرچند خیلی از طرفداران دلتنگ سالواتور هستند.

با توجه به اظهارات اُزر، به نظر می‌رسد سامرهالدر علاوه بر بازی در این‌ سریال، کارگردانی هم می‌کند. این بازیگر ۳۹ ساله، سه قسمت از فصل‌های هفت و هشت سریال خاطرات یک خون‌آشام‌ را کارگردانی کرده و قطعا دیدن مجدد او در منصب کارگردانی جالب است. هنوز خبری درباره آغاز فیلم‌برداری سریال V-Wars منتشر نشده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.