فیلم جدید رایان گاسلینگ، فیلم ماموریتی است

17 April 2018 - 14:18

فیلم جدید رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، به نام First Man امسال اکتبر راهی سینماها می‌شود، اما فیلم‌نامه‌نویس این پروژه اظهار داشته که مخاطبین نباید انتظار داشته باشند فیلم فضایی معمولی ببینند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دیمین شزل (Damien Chazelle) کارگردان این فیلم است و First Man درباره سفر نیل آرمسترانگ به ماه و تلاش ناسا برای آماده کردن اوست. این فیلم براساس کتاب جیمز آر. هانسن (James R. Hansen) به نام First Man: The Life of Neil A. Armstrong است و وقایع سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ را نشان می‌دهد. فیلم First Man همکاری مجدد دیمین شزل و گاسلینگ‌ بعد از فیلم La La Land است که موفق شد در ۱۴ بخش نامزد دریافت اسکار شود و جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌برداری، بهترین آهنگ اصلی، بهترین طراحی صحنه و بهترین بازیگر زن برای اما استون را برای عوامل این فیلم به ارمغان آورد. درام شزل، Whiplash نیز در سال ۲۰۱۴ توانست سه جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم First Man زندگی‌نامه سنتی نخواهد بود بلکه فیلمی اکشن است. جاش سینگر (Josh Singer) اظهار داشته که شزل و کمپانی، روی ابعاد احشایی متمرکز هستند و First Man صد در صد فیلم ماموریتی خواهد بود. سینگر همچنین اظهار داشته که پنج صحنه فیلم‌برداری شده‌اند. طبق مصاحبه بعمل آمده با سینگر، این فیلم روی ابعاد نجات داستان تاکید دارد و فقط به تجربه منحصر به فرد رفتن به ماه نمی‌پردازد.

سینگر بخاطر نوشتن درام Spotlight که برنده اسکار شد، شناخته شده است. او اخیرا بخاطر درام استیون اسپیلبرگ، The Post، نامزد اسکار شد. سینگر با نویسنده فیلم نگهبانان کهکشان، نیکول پرلمن (Nicole Perlman) همکاری می‌کند.

فیلم First Man در حال حاضر در مرحله پس از تولید به سر می‌برد و کلر فوی (Claire Foy) در نقش جانت شیرون، همسر اول آرمسترانگ، بازی می‌کند. کوری استول (Corey Stoll)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و جیسون کلارک (Jason Clarke) بازیگران نقش مکمل فیلم هستند. بازیگر سریال The Punisher، جان برنتال (Jon Bernthal) قبل از پیوستن پابلو اسکریبر (Pablo Schreiber) به این پروژه در ماه اکتبر، در اختیار گرفته شد. فوی، بازیگر انگلیسی، نقش ملکه الیزابت دوم را در سریال The Crown شبکه نتفلیکس بازی کرد و اخیرا در فیلم مهیج روانشناختی استیون سادربر (Steven Soderbergh)، به نام Unsane، بازی کرده است. اواخر امسال نقش لیزبث سالاندر را در فیلم The Girl in the Spider’s Web بازی می‌کند که اقتباسی از مجموعه رمان‌های Millennium است.

وقتی First Man اکران شود، زوج شزل و گاسلینگ بدون شک هیجان‌انگیز خواهد بود. همانطور که در فیلم Whiplash دیدیم، شزل توانایی خود را در صحنه‌های پر از تنش ثابت کرده است. شزل که فارغ‌التحصیل دانشگاه هاوارد است، قطعا ذهن خلاقی دارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.