ستاره‌ی سریال Night Court درگذشت

17 April 2018 - 21:06

طبق خبر منتشر شده از سوی WSPA-TV هری اندرسون (Harry Anderson) شعبده‌بازی که بازیگر شد و برای بازی در نقش هارولد تی. استون در نه فصل از سریال کمدی Night Court شبکه NBC مشهور شد، در سن ۶۵ سالگی درگذشته است. طبق گزارشات، اندرسون توسط پلیس در خانه‌اش در آشویل، شمال کارولینا پیدا شده است. هنوز علت مرگ وی مشخص نگردیده اما چیز مشکوکی در این‌باره وجود ندارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اندرسون که متولد نیوپورت، جزیره رود بود، کودکی خوبی داشت. پدر وی یک فروشنده سیار بود و اندرسون همیشه در حال سفر بود و تا ۱۶ سالگی در چندین شهر بزرگ زندگی کرد. اندرسون سال ۱۹۷۰ از دبیرستان شمال هالیوود فارغ‌التحصیل شد. اندرسون آموزش واقعی را در خیابان‌ها دید و شعبده‌باز بااستعدادی شد.

این استعداد توجه مدیران کمدی را به خود جلب کرد. این باعث شد اندرسون مهمان برنامه Night Live شود، جایی که او اعلام کرد توسط لو چارلز که یکبار از او ۲۰ دلار در یک بازی در سان‌فرانسیسکو برده بود، شناخته شده است. چارلز یکی از سازندگان Cheers بود و به اندرسون پیشنهاد داد نقش خود را بازی کند و شخصیت Harry The Hat Gittes را خلق کرد.

بازی اندرسون در Cheers باعث شد وی نقشی را بازی کند که او را مشهور کرد. با اینکه نقش قاضی Harry Stone برای اندرسون نوشته شده بود، رینولد ویج (Reinhold Weege) اظهار داشت که او شخصیتی به نام هری را خلق کرده که عاشق شعبده‌بازی، آهنگ‌های مل تورم و فرهنگ ۱۹۴۰ است. اندرسون نیز پنج قسمت از Night Court را نوشت و دو قسمت را کارگردانی کرد.

بعد از Night Court، اندرسون به بازی در نقش دیو بری در کمدی Dave’s World ادامه داد. اندرسون نقش ریچی توزیر را در مینی سریال اورجینال It بازی کرد و در بازسازی Harvey در سال ۱۹۹۶ نیز نقش‌آفرینی کرد.

برخلاف اینکه اندرسون در هالیوود به موفقیت دست یافت، به شعبده‌بازی ادامه داد. او سال ۲۰۰۲ بعد از بازی در فیلم Son of the Beach از بازیگری بازنشسته شد و در قسمتی از ۳۰ Rock نقش خود با بازی کرد. او چندین سال در نیواُرلانز زندگی کرد و در Oswald’s و Sideshow in The French Quarter مشغول به کار شد. او بعد از طوفان کاترینا به آشویل نقل مکان کرد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.