از کریس پرت بابت نقش کرت راسل در Guardians of the Galaxy تشکر کنید

29 August 2016 - 18:00

فکر می‌کنم دیگر همه بر این عقیده باشند که هر گاه خواستار نقش یک چهره شناور غول پیکر بودید، کرت راسل (Kurt Russell) را انتخاب کنید. این ستاره فوق‌العاده همیشه ترجیح می‌دهد که قهرمان اصلی فیلم را به سخره بگیرد. فیلم‌هایی مانند Big Trouble in Little China یا اخیرا فیلم The Hateful Eight مشخص می‌سازند که راسل در زمان یوخی کردن با قهرمانان از هر زمان دیگری خوشحال تر است. با سینما گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

با همه این تفاسیر، زمانی که شنیدیم راسل، انتخاب اول جیمز گان (James Gunn) برای نقش سیاره زنده Guardians of the Galaxy Vol. 2 نبوده، غافلگیر شدیم. به نظر می‌رسد این جور نقش‌ها برای بازیگران بزرگی طراحی شده‌اند که از خنداندن مخاطب در گیر و دار کامیکی ترسی ندارند. خوشبختانه، طبق اطلاعات مجله Empire، کریس پرت (Chris Pratt) مانند ما فکر کرده و این توصیه را به جیمز گان نموده است. گان این‌گونه توضیح می‌دهد:

او در ابتدا در یاد و خاطر من نبود اما یک روز کریس پیشنهاد او را داد و اگر راسل پاسخ منفی می‌داد من واقعا نا امید می‌شدم. اگر می‌خواهید هر نقشی را به بازی درآورید، کرت راسل یک انتخاب بسیار خوب خواهد بود.

با قدرت بسیاری که مارول در باکس آفیس دارد و ارتشی از مردم که برای اطمینان از استعداد‌های بازیگری استخدام کرده، واقعا جالب است که هنرمندی راسل در Guardians of the Galaxy Vol. 2 را تنها دو نفر بدانیم که بازیگر مورد علاقه‌شان این شخص است. اگر راسل به همان اندازه که فکر می‌کنیم در نقش سیاره زنده خوب باشد پس قطعا اعضای مارول باید به کریس پرت آفرین بگویند.

علاوه بر پرت و راسل، بازیگران دیگری مانند زو سالدانا (Zoe Saldana) بردلی کوپر (Bradley Cooper)، وین دیزل (Vin Diesel) و دیو باتیستا (Dave Bautista) به علاوه بازیگران جدید، سیلور استالون (Sylvester Stallone) و نیتن فیلیون (Nathan Fillion) در Guardians of the Galaxy Vol. 2 ایفای نقش می‌کنند. این فیلم مورد انتظار در تاریخ ۵ ماه مه سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.