جدیدترین پوستر دو فیلم «به وقت شام» و «لونه زنبور» رونمایی شد

18 April 2018 - 08:20

به‌تازگی از جدیدترین پوستر دو فیلم در حال اکران سینمای ایران، «به وقت شام» و «لونه زنبور» رونمایی شد.

پوستر خارجی «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هم‌زمان با آغاز اکران‌های خارجی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر خارجی فیلم سینمایی «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی هم‌زمان با آغاز اکران‌های خارجی با طرحی از محمد حسین هوشمندی رونمایی شد.

اکران فیلم کمدی «لونه زنبور» از روز یکشنبه در شهر وین اتریش آغاز شده و در ادامه ماه آوریل و ماه می در سراسر اروپا از جمله کشورهای سوئد، انگلیس، فرانسه و آلمان ادامه خواهد داشت.

همچنین اکران «لونه زنبور» با بازی محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، هومن برق‌نورد، پیام احمدی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور و رعنا آزادی‌ور در سینماهای ایران ادامه دارد.

تازه‌ترین پوستر فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در آستانه فروش ۹ میلیاردی رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی به وقت شام، پوستر فیلم سینمایی «به وقت شام» بر اساس طرحی از خانه طراحان انقلاب اسلامی منتشر شد.

فیلم سینمایی «به وقت شام» در آستانه فروش ۹ میلیاردی قرار دارد. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آن‌ها، جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا روایتی است از گروگانگیری دو خلبان ایرانی توسط گروه تروریستی داعش درسوریه … .

«به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به نامزدی در ۸ رشته و دریافت سیمرغ در سه رشته کارگردانی، موسیقی‌متن و صداگذاری شد.

منبع: مهر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.