تاریخ انتشار فیلم دنی بویل مشخص شد

18 April 2018 - 14:00

کمپانی یونیورسال (Universal) اعلام کرد فیلم بدون عنوان دنی بویل (Danny Boyle) که ژانری کمدی و موزیکال دارد، قرار است در روز جمعه مورخ ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شود. هنوز هیچ فیلم دیگری برای انتشار در این زمان مشخص نشده است؛ ولی این فیلم در هفته‌ی دوم نمایش فیلم IT: Chapter Two «آن: قسمت دوم» منتشر خواهد شد و باید با این فیلم مقابله کند و بخشی از بازار فروش را به خودش اختصاص دهد؛ قسمت دوم فیلم IT در تاریخ ۶ سپتامبر سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در کارنامه‌ی دنی بویل فیلم‌های محبوب زیادی از جمله فیلم Slumdog Millionaire «میلیونر زاغه‌نشین» و فیلم Steve Jobs «استیو جابز» به چشم می‌خورد؛ همچنین او در سال ۲۰۰۸ موفق به کسب جایزه اسکار بهترین کارگردان برای فیلم میلیونر زاغه‌نشین شد. این پروژه مربوط به کمپانی Working Title است و ریچارد کورتیس (Richard Curtis) نویسندگی آن‌را برعهده دارد. در این فیلم بازیگران زیادی از جمله لیلی جیمز (Lily James)، آمیشا پاتل (Himesh Patel) و کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) حضور دارند.

به‌علاوه، اخیرا پایگاه خبری دیلی میل (Daily Mail) اعلام کرد که اد شیرن (Ed Sheeran) خواننده‌ی انگلیسی، درحال مذاکره است تا به لیست بازیگران این فیلم اضافه شود؛ البته انتظار می‌رود که شیرن موسیقی این فیلم را بنویسد.

تیم تهیه کنندگان این فیلم کمدی بدون نام دنی بویل و ریچارد کورتیس، شامل تیم بیون (Tim Bevan) و اریک فلنر (Eric Fellner) از طرف کمپانی Working Title و مت ویلکینسون (Matt Wilkinson) و برنی بلیو (Bernie Bellew) می‌شود؛ به‌علاوه این افراد، کورتیس و بویل نیز در تهیه‌کنندگی این فیلم مشارکت دارند. نیک انجل (Nick Angel) و لی برازیر (Lee Brazier) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.