کلر دِینس تأیید می‌کند که سریال Homeland با فصل هشتم به پایان خواهد رسید

19 April 2018 - 19:35

ظاهرا آینده‌ی سریال جاسوسی Homeland «میهن»، محصول شبکه‌ی شوتایم (Showtime) مشخص شده و کلر دینس (Claire Danes)، ستاره‌ی این سریال تأیید کرده که فصل هشتم، پایان این سریال خواهد بود. این اخبار برای کسانی که از آغاز این سریال در سال ۲۰۱۱ با آن همراه بوده‌اند، خیلی تازه نیست. هر فصل جدید این سریال این سوال را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کرد که داستان کَری متیسون (Carrie Mathison) چه زمانی به پایان خواهد رسید. در آن زمان گرداننده‌ی این سریال، الکس گانسا (Alex Gansa) گفت که پایان داستان کری متیسون، پایان سریال نیز خواهد بود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اخیرا این سوال برای مخاطبان این مجموعه ایجاد شده که آیا سریال «میهن» و داستان کری متیسون و ساول برنسون (Saul Berenson) واقعا با فصل هشتم به پایان خواهد رسید یا خیر. در حالی که شبکه هنوز بیانیه‌ای رسمی در این زمینه منتشر نکرده، به نظر می‌رسد که دینس فکر می‌کند که فصل هشتم پایان این سریال خواهد بود.

دینس در مصاحبه‌ای با هاوارد استرن (Howard Stern) نهایتا به سریال «میهن» پرداخت. استرن از او پرسید که یک فصل دیگر از این سریال باقی مانده، آیا آن فصل پایان سریال خواهد بود؟ دینس پاسخ داد: بله، همین طور است. استرن در ادامه درباره‌ی احساس دینس نسبت به پایان این سریال پرسید و دینس پاسخ داد:

احساس بسیار پیچیده‌ای دارم. ایفای نقش کری متیسون بسیار دشوار است. برای رهایی از آن و استراحت آماده خواهم بود.

دینس اشاره کرد که سریال «میهن» طولانی‌ترین پروژه‌ای است که او تاکنون با آن درگیر بوده و قطعا همین مسئله، احساس پیچیده و آمادگی‌اش برای رهایی از آن را توضیح می‌دهد. اما با توجه به موفقیت این سریال تلویزیونی، به پایان رسیدن آن حسی تلخ و شیرین را برمی‌انگیزد. اما شایان ذکر است که اتمام این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چراکه گزارشاتی حاکی از آن است که مذاکراتی برای شروع دوباره‌ی این سریال با بازیگران و گرداننده‌ای جدید صورت گرفته است.

اما وقتی ستاره‌ی سریال می‌گوید که برایش کافی است به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد مجموعه به پایان خواهد رسید. «میهن» چندین فصل آبرومند را پشت سر گذاشت درحالی که بسیاری آن را مینی‌سریالی با یک فصل عالی تلقی می‌کردند. اگر فصل هشتم واقعا پایان کار باشد بنابراین سریال «میهن» آبرومندانه به پایان خواهد رسید.

منبغ:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.