تریلر فیلم سینمایی «دیو و دلبر» منتشر شد

29 July 2016 - 18:43

تا به حال شاهد اقتباس های بسیاری از داستان معروف دیو و دلبر بوده ایم اما اکنون که فیلم سازان به لطف پیشرفت تکنولوژی قادرند جلوه های ویژه و بصری مناسبی برای این داستان افسانه ای تدارک ببینند نه تنها یک فیلم، بلکه دو فیلم سینمایی برگرفته از دیو و دلبر خواهیم دید که تریلر یکی از این فیلم ها به تازگی منتشر شده است. با گیمفاسینما همراه باشید.

این تریلر برای فیلم مورد انتظار دیو و دلبر ساخته ی دیزنی با بازی اما واتسون (Emma Watson) نیست بلکه تریلر فیلم سینمایی دیو و دلبر با بازی لیا سیدو (Léa Seydoux) و وینسنت کسل (Vincent Cassel) است. تولیدکننده ی آلمانی_ فرانسوی این فیلم نسخه ی خشن تر و تیره تر داستان دیو و دلبر را ترجیح داده است و همچنین به لطف حضور کسل، در نسخه ی فرانسوی این اقتباس شاهد تنش های رمانتیکی خواهیم بود. در تریلر می توان مشاهده کرد که از گرافیک کامپیوتری به کرّات استفاده شده اما به احتمال زیاد بسیار تاریک تر از جلوه های بصری ای است که در اقتباس دیزنی خواهیم دید.

فیلم سینمایی دیو و دلبر با بازی سیدو و کسل توسط کریستوف گانز (Christophe Gans) کارگردانی می شود. این فیلم اولین بار در سال ۲۰۱۴ در فرانسه نمایش داده شد و امسال در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶ در آمریکا اکران عمومی می شود.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.