دامنل گلیسون بازیگر فیلم The Kitchen شد

19 April 2018 - 21:25

دامنل گلیسون (Domhnall Gleeson) به جمع بازیگران برجسته‌ی فیلم جدید DC و Vertigo به نام The Kitchen پیوسته است. این بازیگر فیلم‌های The Star Wars و Harry Potter به ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، الیزابت موس (Elisabeth Moss)، تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) و مارگو مارتین‌دیل (Margo Martindale) ملحق شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هرچند براساس کتاب کامیک DC/Vertigo، فیلم The Kitchen قطعا جایی در دنیای دی سی ندارد. این فیلم آشپزخانه جهنم در نیویورک در سال ۱۹۷۰ را نشان می‌دهد و داستان گروهی از زنان است که با مافیای ایرلندی ازدواج می‌کنند. وقتی شوهران‌شان دستگیر می‌شوند، این زنان وارد صنعت جنایت خانوادگی شده و خشن‌تر و بی‌رحم‌تر از شوهران‌شان می‌شوند.‌ هدیش، موس و مک‌کارتی نقش این زنان را بازی می‌کنند.

سایت خبری هالیوود ریپورتر خبر از مذاکره میان گلیسون و New Line Cinema داده است. گلیسون نقش دامپزشک ویتنامی به اسم گابریل اُمالی را بازی می‌کند. اُمالی آدم‌کش است اما با فرار از شهر، زندانی نمی‌شود. وقتی مردهای دیگر به دام می‌افتند، او برای کنترل اوضاع برمی‌گردد. این یعنی شخصیت او نقطه مقابل زنان است. اما با توجه به بی‌رحمی این زنان، اُمالی باید خیلی مراقب خودش باشد.

با اینکه بازیگران این فیلم بسیار متنوع هستند، کمدین بودن مک‌کارتی و هدیش خیلی جالب است در حالی که گلیسون از ژانر فانتزی خانوادگی می‌آید و این فیلم را افراد به نامی می‌سازند. مایکل دو لوکا (Michael De Luca) این فیلم را تولید می‌کند و آندرا برلوف (Andrea Berloff) آن را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. این اولین فیلم بلند برلوف در مقام کارگردان است. او برای فیلم Straight Outta Compton نامزد اسکار شده است. کار فیلم‌برداری این فیلم در ماه مه آغاز شده و انتظار می‌رود ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ اکران شود.

داستان فیلم The Kitchen بسیار منحصر به فرد است.‌ فیلم‌های Godfather (پدر خوانده) و The Sopranos نمونه‌های بارز داستان‌های مافیایی هستند که فروش خوبی داشتند. برلوف قبلا خوشحالی خود از ساخت این پروژه را اعلام کرده و گفته بود: بسیار هیجان‌زده است که روی فیلمی کار می‌کند که وقایع داستان توسط زنان رقم می‌خورند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.