گیشه| «لاتاری» برای دومین هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم شد

18 April 2018 - 18:00

«لاتاری» فیلم سوم محمدحسین مهدویان که در تعطیلات نوروزی سومین فیلم پرفروش روی پرده بود، بعد از پایان تعطیلات مخاطبان بیشتری به خود جذب کرده و برای دومین هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم روی پرده سینماهای کشور شد. این فیلم با اختلاف حدود ۱۷۰ میلیون تومان نسبت به فیلم حاتمی‌کیا در رده اول فروش هفتگی ایستاد.

بر اساس آمار هفتگی سینماتیکت، این فیلم با یک میلیارد و ۹۷۷ میلیون تومان فروش از چهارشنبه گذشته تا دیروز هرچند پرفروش‌ترین فیلم هفته شد، اما با فروش کل ۸ میلیارد و ۹۵۱ میلیون تومان در رده دوم است.
دومین فیلم پرفروش هفته «به وقت شام» با یک میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان بود. این فیلم مجموع درآمدش را به ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رساند.
کمدی «مصادره» که همچنان با ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان کل فروش صدرنشین است، برای دومین هفته رده سوم فروش هفتگی را به‌دست آورد. اولین فیلم مهران احمدی در مقام کارگردان این هفته ۱ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان فروخت. ریزش مخاطب این کمدی در قیاس با رقبایش قابل توجه است.
«لونه زنبور» دیگر کمدی روی پرده، این هفته بیش از یک میلیارد تومان فروخت و مجموع درآمدش از گیشه بیشتر از ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شد. انیمیشن «فیلشاه» هم با ۸۰۰ میلیون فروش هفتگی، مبلغ کل درآمدش از دو و نیم میلیارد تومان عبور کرد. «خرگیوش» ساخته اول مانی باغبانی این هفته ۲۸۳ میلیون تومان فروخت و کل فروشش حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد. «فِراری» فیلم ناکام علیرضا داوودنژاد هم ۱۰۰ میلیون فروش هفتگی داشت و با ۴۰۰ میلیون فروش کل سرگروه سینمایی خود را به فیلم «تگزاس» داد که از این هفته اکرانش آغاز شده است.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.