فیلم The American Way توسط ریدلی و استودیو Blumhouse ساخته خواهد شد

20 April 2018 - 15:58

جان ریدلی (John Ridley) قرار است فیلم‌نامه‌ی فیلم The American Way را بنویسد، فیلمی که بر‌اساس کمیکی که خود ریدلی نوشته است اقتباس خواهد شد. طرفداران مارول سال‌ها است که بی‌صبرانه منتظر انتشار خبر‌ی حاکی از همکاری ریدلی و استودیو محبوبشان هستند. او به‌ لطف ساخت فیلم موفق دوازده سال بردگی و نمایش تلویزیونی American Crime تبدیل به نویسنده‌ای مطرح در عرصه‌ی سینما و تلویزیون شده و به همین سبب طرفداران بسیار مشتاق ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی از جانب او برای مارول هستند. هر از گاهی خبر‌هایی درباره‌ی همکاری ریدلی و مارول شنیده می‌شود اما معلوم نیست که چه مقدار می‌توان به انتشار نمایشی از ریدلی برای استودیو‌ی مارول امیدوار بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال ۲۰۰۶ ریدلی با همکاری جورجز جینتی کمیک The American Way را برای  DCمنتشر کرد، کمیکی که داستانش مربوط به بهبوهه‌های اجتماعی دهه‌ی ۶۰ میلادی است و قهرمان داستان شخصی سیاه پوست است که New American نام دارد و به جمع گروه مدافعان داخلی می‌پیوندد. که در آن یک گروه دولتی و قهرمان سیاه‌ پوست داستان در تلاش از بین بردن عقیده‌ی نژاد پرستی در اطرافیان و سرتاسر کشور آمریکا هستند.

به نقل از Deadline ریدلی و Blumhouse Productions با همکاری یک دیگر به ساخت فیلمی از کمیک The American Way: Those Above And Those Below که سال گذشته منتشر شده بود، خواهند پرداخت. ریدلی قرار است که نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد تا مطمئن شود عناصر اصلی داستان همگی حفظ خواهند شد. اگرچه شهرت استودیو‌ی Blumhouse به‌خاطر ساخت فیلم‌های ترسناک است ولیکن این استودیو با ساخت فیلم Get Out نشان داد که اشتیاق زیادی برای ساخت فیلم‌هایی در خصوص مسائل سیاسی نیز دارد.

ریدلی ممکن است دیگر برای پروژه‌ای در مارول تلاش نکند، اما این نکته به معنای این نیست که او جز ساخت فیلم American Way فعالیتی نخواهد داشت چرا که او قرار است عنوان اقتباسی Needle in a Timestack را کارگردانی کند. استودیو‌ی Blumhouse نیز ضمن اینکه به تازگی فیلم موفق Truth or Dare را انتشار کرده، قرار است سال آینده عنوان ریبوت شده‌ی Halloween را که بسیاری بی‌صبرانه منتظر آن هستند را عرضه کند. هم ریدلی و هم استودیو‌ی Blumhouse در حال حاظر در دوران اوج خود به سر می‌برند و عنوان The American Way می‌تواند سکو‌ی پرتاب دیگری برای هم استودیو و هم ریدلی باشد.

منبع: screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.