ادگار رامیرز به جمع بازیگران فیلم Jungle Cruise پیوست

20 April 2018 - 17:30

ادگار رامیرز (Edgar Ramírez) در نقش منفی فیلم Jungle Cruise (دیزنی) ایفای نقش خواهد کرد. بعد از اینکه فیلم دزدان دریایی کاراییب توانست موفق عمل کند، دیزنی به دنبال ساخت فیلم‌های بیشتری هستند که محل و اساس ساخت آن‌‌ها در پارک دیزنی رخ می‌دهد. یکی از این فیلم‌هایی که بر این اساس ساخته خواهد شد فیلم Jungle Cruise خواهد بود. این فیلم در تلاش خواهد بود تا عنوانی ماجراجویی باشد که طنز نیز چاشنی آن شده است و مسلما استودیو‌ی دیزنی بهترین فرد برای ایفای نقش در این عنوان را یافته است و او کسی نیست جز دواین جانسون (Dwayne Johnson) که با نام The Rock نیز شناخته می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جانسون پیوسته از عواملی است که حضورش در فیلمی، فروش آن فیلم را در باکس‌آفیس افزایش می‌دهد، آخرین عنوانی که از او در آن ایفای نقش کرده است، عنوان Rampage بوده که توانست موفقیت قابل قبولی را در سرتاسر جهان کسب کند. او در فیلم Jungle Cruise در کنار امیلی بلانت (Emily Blunt) ایفای نقش خواهد کرد، در این فیلم آن دو در کنار جک وایتهال (Jack Whitehall) ایفای نقش خواهند کرد، وایتهال در نقش برادر بلانت در فیلم بازی خواهد کرد.

به نقل از THR رامیرز نقش منفی فیلم Jungle Cruise را برعهده خواهد داشت، رامیرز بازیگری بااستعداد است که اخیرا در فیلم‌‌های Bright، دختری در قطار، Gold و همچنین درسریال The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story ایفای نقش کرده است. گزارشات گویای این موضوع است که او در نقش دشمن جانسنون خواهد بود و این به این معنا است که دشمنان و تهدید‌های متعددی جان بلانت و جانسون را به‌خطر خواهند انداخت.

باتوجه به نقش‌های قبلی رامیرز شکی نیست که او خواهد توانست نقش خوبی را به عنوان شخصیت منفی فیلم Jungle Cruise ایفا کند.قبلا حضور بلانت و جانسون در این فیلم گزارش شده بود ولی در حال حاظر ماجرا‌های بیش‌تری از فیلم اشکار شده است. در این فیلم جانسون سرپرستی بلانت و وایتهال را برعهده خواهد داشت و در این ماجراجویی آن‌‌ها به دنبال درختی هستند که همگی آن‌‌ها معتقد هستند دارای قدرتی است که شفا بخش خواهد بود و در این بین رامیرز نیز که شخصیت منفی فیلم است به دنبال همین هدف بوده و می‌خواهد قبل از هر کس به این درخت دست یابد.

درحال حاظر بیش‌تر موضوع اصلی داستان فیلم مشخص شده است. موضوع و سبک فیلم Jungle Cruise طوری است که قابل مقایسه با فیلم the Indiana Jones است. اگر این فیلم بتواند فروش خوبی را تجربه کند، در واقع موفقیتی تاریخی برای استودیوی دیزنی است چرا که این فرانچایز در سبک ماجراجویی ساخته شده و صفر تا صدش از آن دیزنی است.

هنوز زمان انتشار این فیلم مشخص نشده است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.