بت‌گرل و هارلی کوین شخصیت‌های اصلی فیلم Birds of Prey هستند

22 April 2018 - 11:17

شخصیت‌های Batgirl و Harley Quinn تنها شخصیت‌های ثابت Birds of Prey هستند. کمپانی برادران وارنر پروژه جدیدی در دست ساخت دارد که زن-محور است. بعد از به پایان رسیدن فیلم موفق Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز)، الویت بعدی این استودیو Batgirl بود. جاس ودون (Joss Whedon) این پروژه را ترک کرد و آینده این فیلم را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. این استودیو چندین پروژه دیگر برای بازی مارگو رابی (Margot Robbie) برای بازی در نقش هارلی کوین در نظر گرفت. یکی از این پروژه‌ها، Birds of Prey است و حالا این فیلم اولویت اصلی استودیو است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اعلام شده بود که کتی ین (Cathy Yen) فیلم Birds of Prey را کارگردانی خواهد کرد. از آنجایی که قرار شده فیلم‌برداری این پروژه از اواخر امسال شروع شود، هنوز زمان برای بازنویسی فیلم‌نامه هست. با در نظر گرفتن این مساله که هادسون برای بازنویسی Batgirl نیز بکار گرفته شده بود، فیلمنامه Birds of Prey او نقشی برای باربارا گوردون نیز دارد. باربارا و هارلی قطعا شخصیت‌های این فیلم خواهند بود.

خبرنگار سایت خبری ورایتی، جاستین کرول، جزئیات جدیدی درباره وضعیت فیلم Birds of Prey منتشر کرده است. طبق گفته‌ی کرول، دو نسخه از فیلمنامه در حال حاضر وجود دارد. هنوز مشخص نیست هر دو فیلم‌نامه توسط هادسون نوشته شده باشد، یا نویسنده دیگری وجود دارد. هر دو فیلم‌نامه روی حضور زنان تاکید دارند اما تنها Batgirl و هارلی کوین شخصیت‌های ثابت فیلم هستند. او همچنین گفته این فیلم در محل ساخت Suicide Squad (جوخه انتحاری) تولید می‌شود.

هنوز نمی‌دانیم چند قهرمان و تبهکار زن دیگر از دنیای دی سی در این فیلم حضور خواهند داشت، اما چند رونوشت از فیلم‌نامه مشخص می‌کند چه کسانی در این فیلم خواهند بود. یک نسخه می‌تواند شامل Catwoman و Black Canary باشد در حالی که نسخه دیگر شامل Poison Ivy و Huntress است. این‌ها همگی بستگی به انتخاب شخصی ین دارد که کدام فیلمنامه را کار کند و کدام شخصیت‌های دی سی در فیلم حضور داشته باشند.

دنباله فیلم جوخه انتحاری سریعا بعد از Birds of Prey ساخته می‌شود که به معنی اهمیت حضور هارلی در آن فیلم است. جدا از این مسئله، اگر Birds of Prey شخصیت Batgirl و تیمی از قهرمانان را برای مبارزه با هارلی و دیگر تبهکاران در اختیار داشته باشد، آن‌ها در دنباله جوخه انتحاری نیز بازی می‌کنند. اگر Batgirl در این مبارزه موفق شود، او تیم هارلی را گرفته و به Belle Reve بر می‌گرداند.

جزئیات بیشتری وجود دارند که هنوز باید درباره هر دو فیلم Birds of Prey و دنباله جوخه انتحاری نهایی شوند. اما به نظر می‌رسد استودیو برادران وارنر قصد دارد رابی را برگرداند و چندین فیلم با حضور او در مدت کوتاهی بسازد.‌

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.