تاریخ پخش احتمالی و تعداد قسمت‌های سریال Witcher مشخص شد

22 April 2018 - 15:24

سریال اقتباسی جدید نت‌فلیکس از سری کتاب‌های فانتزی ویچر، از ماه مه سال گذشته میلادی در دست توسعه قرار دارد. اکنون، اطلاعات جدیدی توسط نویسنده‌ی این سریال اعلام شده است که می‌تواند تاریخ پخش احتمالی و همچنین تعداد قسمت‌های این سریال تلویزیونی را مشخص کند. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینما گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

همانطور که به نظر می‌رسد مراحل ساخت سریال The Witcher «ویچر» در جریان است و شاید بتوانیم در انتظار یک سریال فانتزی حماسی خوب دیگر نیز باشیم. نویسنده این سریال یعنی لورن اس، هیسریک (Lauren S. Hissrich) به تازگی در توییتر خود اطلاعات زیادی را از این سریال اعلام کرده است. با توجه به گفته‌های نویسنده سریال، این احتمال وجود دارد که سریال The Witcher «ویچر» در سال ۲۰۲۰ میلادی پخش شود. او در اکانت خود در توییتر نوشت:

چه کسی می‌داند؟ ما به سرعت در حال پیشروی در همه چیز هستیم؛ اما یک چیز قطعی است: کیفیت بیش‌تر از سرعت اهمیت دارد. شما آن را به زودی تا آنجایی که از نظر انسانی امکان‌پذیر باشد، دریافت خواهید کرد و [نتیجه] آن خوب خواهد بود.
لورن اس، هیسریک همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرد که فصل اول این سریال فقط هشت قسمت خواهد بود.
هشت قسمت. بله، می‌دانم، می‌دانم. این ممکن است برای شما کافی نباشد اما از دید خلاقانه این اندازه مناسب است. قسمت‌های سریال می‌توانند بدون اینکه در میانه راه دچار لغزش شوند، محکم، همراه با اکشن‌ و همچنین شخصیت‌پردازی و داستان غنی باشند.
این سریال قرار است بر اساس مجموعه‌ رمان‌های ویچر نوشته شده توسط آندره ساپکوفسکی ساخته شود. ۸ کتاب منتشر شده از ویچر توانستند محبوبیت بسیار زیادی در بین دوست‌داران این سبک پیدا کنند. البته این سری با اقتباس‌ بیگانه نیست و در دنیای بازی‌های ویدیویی هم سه بازی بر اساس آن‌ ساخته شده است که هر کدام به خصوص نسخه‌ی پایانی آن موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب کردند و حتی به محبوبیت این سری افزودند. اکنون، باید منتظر ماند و دید که آیا سریال The Witcher «ویچر» شبکه‌ نت‌فلیکس هم می‌تواند موفقیت کتاب‌ها و بازی‌های این سری را تکرار کند یا خیر.
منبع: Comingsoon
برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.