تاریخ آغاز فیلم‌برداری فصل سوم سریال Stranger Things اعلام شد

22 April 2018 - 14:31

برادران دافر و کمپانی سریال زودتر از آنچه فکر می‌کردیم به سراغ Upside Down و هاوکینز رفته‌اند و تولید فصل سوم سریال Stranger Things از دوشنبه، ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) آغاز می‌شود. سریال Stranger Things از سال ۲۰۱۶ روی شبکه نتفلیکس رفت و فصل دوم آن در ابتدای سال ۲۰۱۷ تمدید شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقایع این سریال در سال ۱۹۸۰ در شهر خیالی هاوکینز رخ می‌دهند. فصل اول درباره ناپدید شدن پسربچه‌ای به نام ویل بیرز و تحقیقات بعد از آن است که پرده از یک سری وقایع ماوراءطبیعی برمی‌دارد. فصل دوم این سریال بعد از این اتفاق و بازگشت ویل بیرز و جستجو درباره داستان زندگی بعضی از شخصیت‌ها را نشان می‌دهد و نگاه نزدیکی به دیگر شخصیت‌ها و طرح داستان دارد. طرفداران این سریال بی‌صبرانه منتظر فصل سوم هستند و با اینکه هنوز جزئیات زیادی درباره طرح داستان منتشر نشده، تاریخ فیلم‌برداری اعلام شده است.

تهیه‌کننده و کارگردان سریال، شان لوی (Shawn Levy) در مصاحبه با سایت Collider خبر فیلم‌برداری فصل سوم در تاریخ ۲۳ آوریل را تایید کرده و گفته خودش قسمت‌های سوم و چهارم این فصل را کارگردانی می‌کند. وی همچنین گفته تیم بازیگران کار خواندن چهار فیلم‌نامه اول را به پایان رسانده و برادران دافر مابقی فیلم‌نامه را حین فیلم‌برداری سریال می‌نویسند. لوی اظهار داشته:

تعداد فیلم‌نامه‌ها مثل سال قبل است. مابقی آنها حین فیلم‌برداری نوشته می‌شوند و من باز قسمت‌های سوم و چهارم را کارگردانی می‌کنم و واسه همین به برادران دافر استراحت می‌دهم و آن‌ها می‌توانند به کار نوشتن‌شان ادامه دهند و بقیه این فصل را بسازند.

اندرو استانتون و ربکا توماس به لوی و برادران دافر و عوامل پشت صحنه در فصل‌های قبلی، پیوستند. استانتون کارگردان فیلم‌های قبلی پیکسار مانند Finding Nemo و WALL-E بوده و قسمت‌های ۵ و ۶ فصل دوم این سریال را کارگردانی کرده است. اما انتظار نداشته باشید اسم او را در فصل سوم ببینید چون برنامه شلوغش او را از کارگردانی این فصل بازداشته است.

 

در حالی که برنامه‌هایی برای ساخت فصل ۴ وجود دارد، لوی اظهار داشته آن‌ها حس خوبی از این اتفاق در فصل ۴ دارند و این قطعا رخ می‌دهد  هرچند ساخت فصل ۵ قطعا نامشخص است. برادران دافر قبلا اظهار داشتند که این سریال احتمالا با فصل ۴ یا حتی فصل ۵ به پایان می‌رسد. جزئیات مربوط به طرح داستان فصل سوم نامشخص است اما نام چند تن از بازیگرانی که به تازگی به سریال اضافه شده‌اند مانند مایا هاوک در نقش رابین؛ کری الویس در نقش شهردار کلاین؛ و جیک باسی در نقش بروس منتشر شده است. پریا فرگوسن که نقش خواهر لوکاس، اریکا، را در فصل دوم بازی کرده، در سریال حضور خواهد داشت. گروه اصلی بچه‌ها، خانواده‌هایشان و جیم هاپر در فصل سه بازی خواهند کرد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.