تام هاردی: تریلر جدید Venom به زودی منتشر می‌شود

22 April 2018 - 21:04

تام هاردی اعلام کرده تریلر جدید Venom هفته آینده منتشر خواهد شد. سونی یکبار دیگر سعی بر به اشتراک گذاشتن دنیای مرد عنکبوتی دارد. چیزی که باعث می‌شود تلاش جدید آن‌ها متفاوت باشد، این است که مرد عنکبوتی بخشی از دنیای سینماتیک مارول است. بخاطر مشغله‌ی تام هالند، آن‌ها به سراغ تام هاردی رفتند تا یکی از بزرگترین دشمن‌های عنکبوت را روی پرده سینما بیاورد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هاردی نقش میزبان اصلی این موجود را بازی می‌کند اما سخت می‌توان این را از تریلر اول فهمید. با اینکه طرفداران کامیک و عنوان فیلم حاکی از تغییر شکل او به ونوم است، فقط از خود فیلم می‌شود پی به ماجرای اصلی برد. طرفداران این فیلم بی‌صبرانه منتظر دیدن تصویر درستی از این موجود هستند و شاید این اتفاق به زودی بیفتد.

همانطور که هاردی این خبر را تایید کرده، تریلر جدید فیلم ونوم هفته آینده منتشر می‌شود. قرار است او راهی کامیک‌کان شود و بخشی از پنل سونی باشد. این پنل دوشنبه شب از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ شب آغاز شده و هاردی تریلر فیلم جدیدش را به نمایش می‌گذارد. با وجود اینکه هاردی زودتر این خبر را اعلام کرده، به نظر نمی‌رسد این یک نمایش اختصاصی برای حاضرین باشد و در معرض نمایش عموم نیز قرار می‌گیرد.

قطعا زمان نمایش تریلر فیلم فرا رسیده است. تریلر اول دو ماه قبل منتشر شد و از آن زمان به بعد هیچ تبلیغ دیگری صورت نگرفت. از آنجایی که عوامل فیلم چند هفته بیشتر وقت نداشتند، امیدواریم این تریلر چیزی باشد که طرفداران انتظارش را می‌کشند. در این مراسم نه تنها تریلر به نمایش در می‌آید بلکه فیلم هم تابستان رسما نمایش داده می‌شود. این یعنی تریلر جدید، تریلر اصلی است و شاید هفته دیگر قبل از نمایش Avengers: Infinity War به نمایش درآید. سونی نمی‌تواند همان واکنش‌هایی که به تریلر اول شد را دریافت کند، لذا اولین شکل و شمایل تام هاردی در ونوم به نمایش گذاشته می‌شود.

شایعه شده وودی هرلسون (Woody Harrelson) در حال بازی در فیلم Carnage است و ریز احمد (Riz Ahmed) تبهکار اصلی فیلم است. اگر این تریلر نگاه عمیق‌تری به داستان داشته باشد، جالب است ببینیم آن‌ها بر چه عناصری تاکید می‌کنند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.