تام هالند و بندیکت کامبربچ دوست دارند با هم بازی کنند

23 April 2018 - 12:22

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و تام هالند خواستار همکاری تیم دکتر استرنج و مرد عنکبوتی در فاز چهارم هستند. با اکران Avengers: Infinity War، دنیای سینماتیک مارول تکمیل می‌شود. تریلرهای فیلم حاکی از آمدن تانوس و تعامل میان قهرمان مختلف دنیای مارول هستند. چه این قهرمانان مرد آهنی و دکتر استرنج باشند، چه ثور و راکت، یا پلنگ سیاه و هالک، اتفاقات جالبی در راه خواهند بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از روابط جدیدی که در حال شکل‌گیری است، رابطه میان پیتر پارکر و استفان استرنج یا همان مرد عنکبوتی و دکتر استرنج است. هر دو اعضای گروه مرد آهنی هستند و در دنیای مارول نقش مهمی ایفا می‌کنند. تبلیغات اخیر احتمال همکاری این دو روی پرده سینما را نشان می‌دهند و این پایان کار نیست.

سایت خبری اسکرین‌رنت با بندیکت و تام مصاحبه‌ای انجام داده است. یکی از موضوعاتی که در این مصاحبه مطرح شد، احتمال همکاری مجدد آن‌ها در آینده است. تا وقتی این دو به نجات حماسی در فاز سوم می‌پردازند هر دو ایده‌هایی درباره رخ دادن این اتفاق دارند.

اسکرین‌رنت: هر دوی شما قهرمانان نیویورک هستید و هر دو اهل نیویورک هم هستید، درسته؟

هالند: کویینز در مقابل منهتن.

کامبربچ: این مثل ساختن پل بجای دیوار است.

اسکرین‌رنت: درسته. دوست دارید در آینده باز کنار هم دیده شوید؟

کامبربچ: قطعا.

هالند: صد در صد.

کامبربچ: و حتی اگر در حد خوردن یک قهوه یا بیرون رفتن یا بازی کردن توی پارک یا گرفتن لباس از خشکشویی باشد. من واقعا دوست دارم این تبدیل به یک چیز عالی شود.

هالند: من یک روز ایده‌ای داشتم که هیچوقت اتفاق نخواهد افتاد. پیتر پارکر مدرسه است و سر درد خیلی وحشتناکی دارد و یاد کسی می‌افتد و می‌گوید: من واقعا به کمک احتیاج دارم. قضیه خیلی مهم است. و بعد صدایی می‌گوید: باشه، و استفان به خانه می‌رود و لباس دکتر استرنج را می‌پوشد و آماده‌ی انجام کارش می‌شود. و من اینطوری هستم که: سرم درد می‌کند. می‌دانی چیه؟ و چون تو جراح مغزی فکر می‌کنی من ازت می‌خواهم دنیا را دوباره نجات دهی اما من فقط به یک متخصص نیاز دارم به اینکه تو فقط دکتر باشی‌.

از قبل می‌دانستیم که سری جدید مرد عنکبوتی ساخته می‌شود و بهتر است استرنج در این سری باشد. اگر این اتفاق بیفتد، احتمال می‌رود دوباره شاهد یک کراس‌اور باشیم. از آنجایی که مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲ اولین فیلم بعد از سری چهارم انتقام‌جویان است، استرنج می‌تواند به پیتر برای برگشت به زندگی روزمره‌اش کمک کند. می‌دانیم که دنباله مرد عنکبوتی قهرمان مارول دیگری نیز خواهد داشت. کامبرباچ می‌تواند نقش کوچکی در این فیلم داشته باشد و شاید به پیتر نیز کمک کند.

از آنجایی که وضعیت سری دوم دکتر استرنج کاملا نامشخص است، بهترین کار حضور این دو قهرمان در دنباله مرد عنکبوتی است. اما اگر این اتفاق نیفتد، فیلم جدید انتقام‌جویان مرد عنکبوتی و استرنج را کنار هم قرار می‌دهد. این دو نفر شاید هنوز همدیگر را نشناسند اما قرار است روزهای سختی داشته باشند. اگر تانوس بعضی از قهرمانان بزرگ مارول را از میان بردارد، آن‌ها بزرگترین محافظین نیویورک خواهند بود. آن‌ها خیلی از هم فاصله ندارند. هر دو بخاطر قدرتشان، وسایل حمل و نقل سریع‌تری دارند بنابراین این تیمی است که دوباره شکل می‌گیرد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.