احتمال پیوستن آدام برودی و راس باتلر به فیلم Shazam!

23 April 2018 - 14:31

خانواده مارول در حال ساخت Shazam! است. تولید این فیلم در حال حاضر عصر جدیدی از دنیای فیلم دی سی را معرفی می‌کند. والتر هامادا (Walter Hamada) بعد از ناامیدی از فیلم لیگ عدالت، کار جدیدش را شروع کرده است. با اینکه فیلم Aquaman راهی سینماها خواهد شد، دیدن فیلم Shazam! تا آوریل ۲۰۱۹ طول خواهد کشید. طرفداران دوست دارند بدانند این فیلم درباره چیست خصوصا اینکه حضور بلک آدام (دواین جانسون) در این فیلم منتفی شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ابر قهرمان فیلم زاکاری لوی، دکتر سیوانا با بازی مارک استرانگ (Mark Strong) است. همانطور که می‌دانید این فیلم نمایشِ استعداد خارق‌العاده بیلی باتسون است. وقتی حرف از زندگی روزمره بیلی می‌شود، او پسر جوانی است که دوستانش را از میان بچه‌های دوستش پیدا می‌کند. اگرچه در کامیک‌ها، بیلی تنها کسی نیست که قدرتمند است و به نظر می‌رسد شزم! این عنصر را معرفی خواهد کرد.

دو گزارش جدید اشاره بر انتخاب بازیگران جدید این فیلم دارند‌. طبق خبر منتشر شده از سوی DC Films Hub، راس باتلر (Ross Butler) بازیگر سریال ۱۳ Reasons Why نقش بزرگی یوجین چویی ابر قهرمان را بازی می‌کند. این در حالی است که Heroic Hollywood گزارش کرده آدام برودی (Adam Brody) نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است. با اینکه جزئیات مربوط به این شخصیت‌ منتشر نگردیده، او نقش کاپیتان مارول جونیور یعنی بزرگسالی فردی فریمن را بازی خواهد کرد. تاکنون خبر حضور این دو بازیگر رسما تایید نشده است.

اگر برودی و راس نقش اعضای خانواده مارول را بازی کنند، خبر حضورشان اعلام خواهد شد. ورژن‌های جدید مری برومفیلد ملقب به مری مارول، دارلا دودلی و پدرو پنا هنور مشخص نگردیده‌اند. این بدین معنی نیست که این نقش‌ها بدون بازیگر هستند، بلکه فقط هنوز بازیگران آن‌ها اعلام نشده‌اند.

در بعضی از کامیک‌ها، مری خواهر گمشده‌ی بیلی است که کلمه شزم! را می‌گوید و تغییر شکل پیدا می‌کند. فِردی نیز این نیروها را بعد از زخمی شدن توسط یک تبهکار بدست می‌آورد. در داستان‌های دیگر، مری، فردی، دارلا، پدرو و یوجین نیروهایشان را از بیلی می‌گیرند. بیلی می‌تواند این توانایی‌ها را در صورت نیاز به آنها دهد. نیروهای مری و فردی شبیه نیروهای بیلی است اما دارلا سرعت پیدا می‌کند، پدرو قوی می‌شود و یوجین می‌تواند تکنولوژی را با ذهنش اداره کند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.