برادران روسو: سری چهارم انتقام‌جویان طولانی‌تر از جنگ بی‌نهایت است

24 April 2018 - 15:47

مانند همگی شما، من نیز بی‌صبرانه منتظر دیدن Avengers: Infinity War هستم. بعنوان طرفدار بزرگ کارهای برادران روسو و فیلم‌های Captain America: Winter Soldier و Captain America: Civil War، انتظار دارم فیلم جنگ بی‌نهایت بسیار عالی باشد و تنها کارگردانان این فیلم، جو و آنتونی روسو و نویسندگان آن، کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فیلی و کوین فیگ با تیم خوب تولید در استودیوی مارول عامل این موفقیت هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

امشب با اکران این فیلم در هالیوود، خبرنگاران زیادی با حضور ستارگان و فیلم‌سازان در لس‌آنجلس گرد هم می‌آیند. از آنجایی که هیچکس هنوز فیلم را ندیده، انجام مصاحبه کمی عجیب به نظر می‌رسد برای همین وقتی دیروز با جو و آنتونی روسو صحبت می‌کردم تصمیم گرفتم از وقت کم خود برای پرداختن به آینده و نه چیزی که قرار است اکران شود، نهایت استفاده را ببرم. از آنجایی که آن‌ها نمی‌توانند درباره جنگ بی‌نهایت خیلی صحبت کنند، به فیلم بعدی پرداختیم.

در طول مصاحبه، سعی کردم روسو را قانع کنم سری چهارم انتقام‌جویان را Avengers: Infinity Gauntlet بنامد و اگر قرار باشد سری چهارم طولانی‌تر از جنگ بی‌نهایت باشد، چند صحنه از جنگ بی‌نهایت در آن دیده می‌شود. به من اعتماد کنید! اگر طرفدار برادران روسو هستید، از این مصاحبه لذت خواهید برد.

و اگر طرفدار فیلم‌های مارول هستید، باز هم از تماشای این مصاحبه خوشحال می‌شوید چون برادران روسو در این مصاحبه گفتند که دنباله‌ی جنگ بی‌نهایت طولانی‌تر خواهد بود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.