کریس اونز در «انتقام جویان: نبرد ابدیت» خطرناک خواهد بود!

23 April 2018 - 21:20

کریس اونز (Chris Evans) خاطر نشان کرد که Captain America (کاپیتان آمریکا) در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» شخصیتی «خطرناک» است. او که یکی از سه بازیگر اصلی دنیای سینماتیک مارول «به همراه رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) و کریس همسورث (Chris Hemsworth) » است، ۳۶ ساله شد و یک ابرقهرمانی است که شاید به پایان کار خود در دنیای سینماتیک مارول، نزدیک می‌گردد اما هنوز حرف‌ها و داستان‌های زیادی در مورد او مانده است که در دنباله‌ی سری «انتقام جویان» باید گنجانده شود. این بازیگر در کنفرانس مطبوعاتی عظیم بازیگران این بلاک باستر حماسی، حضور نداشت اما این موضوع او را پرداختن به این فیلم بزرگ مارول، متوقف نساخت. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کلاه احتمالا مهم‌ترین تغییر کریس اونز از زمانی که در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» حضور پیدا کرده است، باشد. به دنبال درگیری او با تونی استارک (Tony Stark) یا همان مرد آهنی (Iron Man) و دولت، در نهایت به یک نیروی خود مختار تبدیل شد و استیو راجرز (Steve Rogers) اکنون خود را در مسیرهای متفاوتی می‌بیند.

اونز در مصاحبه‌ی اخیر خود با USA Today در مورد این مسائل صحبت کرد واذعان نمود از زمانی که او در دهه‌ی ۴۰ بعنوان یک ابر سرباز، ایفای نقش کرده است، این اولین بار است که بدون کلاه ظاهر می‌شود. هر چند که فقدان کلاه چیزی از او به عنوان یک ابرقهرمان نمی‌کاهد. این بازیگر گفت:

من تصور می‌کنم هنگامی که او در صبح از خواب بیدار می‌شود، در گیر روزمرگی می‌شود. بخشی از آن در طبعتش است و بخشی از آن برای حفظ رفاه‌اش؛ و همه‌ی این‌ها کمی بعد از فیلم سال ۲۰۱۶ یعنی کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از بین می‌رود. شما فردی را می‌بینید که مراقبت را متوقف نمی‌سازد ولی فقط بخشی از این تعهدات را بر عهده می‌گیرد.

کلاه اونز شاید به او اجازه می‌دهد تا کاری که می‌خواهد را انجام دهد اما این کلاه در مورد ویژگی‌های شخصیتی او نیز تاثیراتی دارد. اونز این کلاه را اضافه کرد به خاطر اینکه شیوه‌ی زندگی جدیدی برای استیو اتخاذ کرد. بر اساس نظر بازیگر، به نظر می رسد طرفداران شاهد یک نسخه‌ی سخت‌تر و بی رحم‌تر از این شخصیت خواهند بود و این شاید چیزی است که «نبرد ابدیت» با توجه به اینکه چقدر تانوس (Thanos) خطرناک است، به آن نیاز دارد.

من فکر نمی‌کنم که این در طبیعتش باشد اما شاید کمتر مودب باشد. او همه چیز را در کنار در بررسی کرده است و برای مدتی در فکر فرو رفت و در نتیجه، او کمی آرام و شاید حتی کمی خطرناک است.

هواداران نیازی نیست تا مدت زیادی برای دیدن فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» منتظر باشند. این فیلم کمتر از یک هفته‌ی دیگر اکران خواهد شد.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.