کار پس از تولید فیلم Solo: A Star Wars Story به پایان رسید

24 April 2018 - 13:20

ران هاوارد (Ron Howard) رسما کار پس از تولید فیلم Solo: A Star Wars Story را به پایان رسانده و سرانجام این فیلم مسیر طولانی ساخت را پشت سر گذاشته تا راهی سینماها شود. هاوارد سال قبل وقتی فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) به دلیل اختلاف سلیقه توسط لوکاس‌فیلم اخراج شدند، سکان‌دار این اسپین‌آف شد. سولو دوباره کار خود را زیر نظر هاوارد از اول شروع کرد و این کارگردان ۸۰ درصد از صحنه‌ها را مجددا فیلم‌برداری کرد. مشکلات تولید فیلم بارها جنجالی شد اما حالا همه چیز به خوبی به پایان رسیده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با ساخته شدن کار، این کشتی به مقصد رسیده و مه ۲۰۱۸ اکران می‌شود. خیلی از زمانی که اعلام شد هاوارد در حال ویرایش فیلم است، نگذشته و حالا او کل کار را آماده کرده است.

هاوارد در اکانت شخصی توییتر خود خبر به پایان رسیدن کار پس از تولید فیلم را اعلام کرده و از بازیگران و عوامل فیلم بخاطر زحمات‌شان تشکر کرده است. او پیام خود را با اظهار امیدواری برای لذت بردن طرفداران از این فیلم به پایان رسانده است. می‌توانید این پست را در قسمت زیر مشاهده کنید:

طرفداران جنگ ستارگان ممکن است به یاد ریان جانسون (Rian Johnson) و به پایان رسیدن کار پس از تولید The Last Jedi بیفتند اما از قسمت هشتم انتظار بیشتری می‌رود. از آنجایی که کار پس از تولید خیلی طول می‌کشد، وقتی صحنه‌هایی از فیلم مجددا گرفته شده باشند این زمان طولانی‌تر می‌شود. از یک نظر کار هاوارد فوق‌العاده است اما به نظر می‌رسد پیش رفتن با برنامه اکران حرکت جالبی است. حالا بجای رقابت برای جلب توجه در ماه شلوغ دسامبر، سولو یکی از فیلم‌های موفق  و پر فروش تابستان خواهد بود. اولین تخمین‌های گیشه، فروش ۱۵۰ میلیون دلار در هفته آغازین اکران فیلم است.

حالا که کار ساخت فیلم به پایان رسیده، تنها سوالی که بجا می‌ماند این است که کیفیت سولو چگونه است. خوشبختانه، خیلی تا رسیدن به جواب این سوال زمان باقی نمانده است. این فیلم ۱۵ مه در فستیوال فیلم Cannes اکران می‌شود و شاهد واکنش رسانه‌های جمعی بعد از اکران خواهیم بود. تبلیغ فیلم حاکی از ماجراجویی ارزشمند دیگری در کهکشان‌های دور است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.