سم راکول به تایکا وایتیتی و اسکارلت جوهانسون برای بازی در فیلم Jojo Rabbit پیوست

24 April 2018 - 14:20

سم راکول (Sam Rockwell) قراردادی برای بازی در کنار اسکارلت جوهانسون (Scarlet Johansson) در فیلم Jojo Rabbit ساخته‌ی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) امضا کرده است. وایتیتی بعد از کارگردانی فیلم موفق Thor: Ragnarok قراردادی برای نوشتن و کارگردانی فیلم Jojo Rabbit امضا کرده، پروژه‌ای که بعنوان فیلمی فوق‌العاده توصیف شده است. داستان فیلم درباره پسر جوانی است که در آلمان نازی زندگی می‌کند و رویای پیوستن به هیتلر را در سر می‌پروراند و تصور می‌کند که آدولف هیتلر بهترین دوست اوست. سپس وی می‌فهمد دختر یهودی در اتاق زیر شیروانی او زندگی می‌کند و همه چیز تغییر می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وایتیتی علاوه بر نوشتن، کارگردانی و تولید این فیلم، نقش آدولف هیتلر یا همان هیتلر خیالی را بازی می‌کند. اسکارلت جوهانسون به جمع بازیگران این فیلم پیوسته تا نقش مادر شخصیت اصلی فیلم را بازی کند که عضو Resistance نیز هست.

سایت خبری هالیوود ریپورتر گزارش کرده که سم راکول، بازیگر برنده اسکار، به فیلم Jojo Rabbit می‌پیوندد. راکول نقش کاپیتان نازی را بازی می‌کند که مسئول کمپ جوانان هیتلر است. گویا راکول به دنبال نقشی بوده که جنجالی‌تر از شخصیت پلیس نژاد پرست در Three Billboards Outside Ebbing, Missouri باشد. بازی کردن در نقش یک نازی درست چیزی است که او به دنبالش بوده است.

این دومین همکاری راکول و اسکارلت جوهانسون بعد از بازی در فیلم Iron Man 2 است. در حالی که جوهانسون بازی در نقش Black Widow را در چند فیلم مارول تکرار کرده، شخصیت راکول، جاستین هنر، ناپدید شده است. هرچند راکول اخیرا اعلام کرده دوباره نقش رقیب تونی استارک را بازی خواهد کرد.

خیلی قبل‌ترها، راکول خود را بعنوان یکی از بازیگران برجسته هالیوود معرفی کرد. او از دهه ۹۰ نقش‌های مکمل زیادی ایفا کرد تا اینکه در نقش بیل وارتون در فیلم The Green Mile ظاهر شد. اولین حضور جدی راکول در درام Confessions of a Dangerous Mind در سال ۲۰۰۲ در نقش چاک باریس بود.‌ در سال ۲۰۰۹، راکول بازی به یاد ماندنی از خود در درام علمی تخیلی Moon ساخته‌ی دونکن جونز (Duncan Jones) به نمایش گذاشت. سپس راکول نقش رئیس جمهور سابق، جورج دابلیو بوش را در فیلم Backseat بازی کرد. او صداپیشه شخصیت ایوان در فیلم The One and Only Ivan نیز بود.

همان‌طور که کارنامه هنری راکول نشان می‌دهد، سم بازیگری است که هر نقشی را صرف‌نظر از چالشی یا عجیب بودن آن، بازی می‌کند. راکول بیشتر اوقات بازی ثابتی با انرژی زیاد از خود به نمایش می‌گذارد. همکاری راکول با تایکا وایتیتی در فیلم Jojo Rabbit می‌تواند بسیار جالب باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.