انیمیشن سریالی سریع و خشن ساخته می‌شود

25 April 2018 - 21:15

فرنچایز Fast & Furious (سریع و خشن) از پرده نقره‌ای به جعبه جادویی آمده و قرار است در قالب انیمیشن سریالی از شبکه نتفلیکس پخش شود. این سریال نگاهی بر پسر عمو نوجوان دام تورتو، تونی، بعد از به استخدام دولت درآمدن برای مبارزه با جنایت در مسابقه، خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از هشت فیلم، اسپین‌آف جدید با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام و دو فیلم دیگر که ظرف سه سال آینده اکران خواهند شد، هیچ نشانی از کناره‌گیری فرنچایز چند میلیاردی سریع و خشن نیست. بنابراین، برای توسعه بیشتر این فرنچایز، نتفلیکس در حال تبلیغ قرارداد چند ساله خود با DreamWorks Animation Television برای ساخت انیمیشن سریالی سریع و خشن درباره شخصیت‌هایی که هنوز در سریال معرفی نشده‌اند، است. طرح داستان روی تونی تورتو، پسر عمو نوجوان دام تورتو تمرکز دارد. تونی و دوستانش، برخلاف پسر عمویش، توسط دولت استخدام شده‌اند تا جنایت را از مسابقه‌ها پاک کنند.

سریال انیمیشنی سریع و خشن، بخشی از یکی از چندین همکاری میان نتفلیکس و DreamWorks است. مارگی کان (Margie Cohn)، مدیر تلویزیون انیمیشن DreamWorks، در بیانیه رسمی اعلام داشته که این استودیو از ارتباط با نتفلیکس بسیار خرسند است و دوست دارد طرفداران با داستان‌های جدید به وجد آیند‌. وی اظهار داشته این استودیو خانه جدید یونیورسال است و فصل جدیدی از داستان‌سرایی در این استودیو آغاز گردیده است. این سریال را تیمی از تهیه‌کننده‌های DreamWorks و فرنچایز سریع و خشن از جمله وین دیزل می‌سازند.

این سریال جدید اولین همکاری چند ساله نتفلیکس و DreamWorks است. این دو استودیو ۱۴ سریال اورجینال با هم ساخته‌اند که از این میان می‌توان به Trollhunters و All Hail King Julien اشاره داشت. هرچند اسپین‌آف سریع و خشن اولین اقتباس از فیلم PG-13 این استودیو است.

هر قدر این خبر برای طرفداران سریع و خشن جالب است، این اولین بار نیست که انیمیشن سریالی این فیلم لایو اکشن ساخته می‌شود. از فیلم Mummy گرفته تا Star Wars، همگی انیمیشن سریالی شده‌اند. با اینکه ساخت انیمیشن یک فیلم برای فیلم جنگ ستارگان خوب بود اما روی فیلم Jumanji جواب نداد. گفته شده سریال سریع و خشن را تیم خلاقی می‌سازد. همکاری نتفلیکس و DreamWorks هفده جایزه امی تاکنون به همراه داشته است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.