جدیدترین اخبار از فیلم First Man

26 April 2018 - 18:00

رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و کلر فوی (Claire Foy)، کلیپی حاوی تصاویر فیلم First Man (اولین مرد) که فیلمی‌ست روایت کننده زندگی نیل آرمسترانگ را روز قبل در نمایشگاه CinemaCon شهر لاس وگاس با سینماداران به اشتراک گذاشتند. کارگردانی این فیلم برعهده کارگردان برنده اسکار، دیمین شزل (Damien Chazelle) بوده است و این دومین همکاری او با گاسلینگ پس از فیلم La La Land (لالالند) است. شزل که به همراه دو بازیگرش در این نمایشگاه حضور یافته بود، تاریخ اکران فیلم را ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) اعلام کرد. نمایش این کلیپ، یکی از جلوه‌های اصلی حضور کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) در این نمایشگاه بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم First Man (اولین مرد) که براساس کتاب جیمز آر. هانسن (James R. Hansen) به نام First Man: The Life of Neil A. Armstrong  (اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ) ساخته شده است، زندگی نیل آرمسترانگ، اولین شخصی که در کره ماه فرود آمد را با تمرکز بر وقایع سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ زندگی‌اش روایت می‌کند. کلر فوی (Claire Foy) در این فیلم نقش شخصیت جانت (Janet)، اولین همسر آرمسترانگ را بازی کرده است. کلیپ نمایش داده شده در نمایشگاه نشان می‌داد که فیلم First Man (اولین مرد) بر قربانیان و تلفات یکی از خطرناک‌ترین ماموریت‌های تاریخ بشر تاکید دارد.

گاسلینگ در نمایشگاه CinemaCon از ماموریت آپولو ۱۱ با عبارت “شگفت‌انگیزترین سفر تاریخ” یاد کرد. فوی نیز خاطرنشان کرد که این داستان درمورد “قهرمانان نامعلومی است که بی دریغ از این سفر تقریبا غیرممکن حمایت کردند.” گاسلینگ و فوی همچنین خاطرنشان ساختند که ایفای نقش‌های نیل و جانت آرمسترانگ افتخاری واقعی برایشان بوده است. در ادامه نیز فوی گفت:

سخت است باور کنیم که تا به حال فیلمی در مورد اولین ورود به ماه ساخته نشده است.

شنزل نیز در واکنش به صحبت فوی و به حالت شوخی گفت:

البته من از این بابت خوشحالم! چرا که قرار است در این زمینه اولین نفر باشم!

کلیپ نمایش داده شده از فیلم در CinemaCon، شخصیت گاسلینگ را درحال آموزش در ناسا نشان می‌داد که در همان حین نیز مشغول گفتگویی پرشور با فرزندانش بود تا آن‌ها را از خطرناک بودن ماموریتش و اینکه ممکن است هرگز از این ماموریت برنگردد، آگاه سازد. در آن کلیپ همچنین تصاویری از پرواز آپولو ۱۱ وجود داشته است. پایان این کلیپ نیز در جایی رقم خورده است که آرمسترانگ را درحال پایین آمدن از سفینه و قدم گذاشتن به کره ماه نشان می‌داده است.

ویک گادفری (Wyck Godfrey) و مارتی بوون (Marty Bowen) از طریق کمپانی فیلمسازی‌شان، Temple Hill Entertainment، در مقام تهیه‌کننده در کنار شنزل و گاسلینگ بوده‌اند. کمپانی DreamWorks Pictures نیز در این فیلم سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.