احتمال ساخت فیلم‌های ترسناک در دنیای سینمایی مارول

26 April 2018 - 21:31

استودیو مارول افتخار این را داشته تا فیلم‌های مختلفی در ژانرهای متفاوتی بسازد. با اینکه ده سال است این استودیو هیچ فیلم ترسناکی نساخته، مدیر استودیو مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) می‌گوید احتمال دارد این استودیو وارد ژانر وحشت شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

از فایگی در مصاحبه با ComicBook.com پرسیده شد آیا استودیو بعد از سری چهارم انتقام‌جویان به دنبال ساخت فیلم ترسناک است یا خیر. هر چه باشد این استودیو شخصیت‌هایی مانند Blade و Man Thing دارد.

من هم این شخصیت‌هایی که اسم بردید را دوست دارم و فکر می‌کنم ترسناک خیلی معنی دارد. منظورتان از ترسناک فیلمی مانند Texas Chainsaw Massacre یا Hostel یا Friday the 13th یا Poltergeist است؟ فیلم Poltergeist بیشتر مد نظر من است و فیلم خیلی خوبی است و من واقعا با دیدن این فیلم ترسیدم. نمی‌دانم، دوست دارم ژانرهای مختلفی را کار کنم.

در حالی که این استودیو فیلم‌های بیشتری می‌سازد، هیچ یک نتوانسته‌اند بهتر از Avengers: Infinity War باشند. فیلم Black Panther به مباحث مهم و حساس اجتماعی نپرداخت در حالی که فیلم Ant-Man بیشتر سرگرم‌کننده بود. اگر چنین گرایشی ادامه داشته  باشد، تلاش برای حفظ فیلم‌ها از شبیه هم بودن صورت می‌گیرد.

فایگی اظهار داشته:

به نظرم این تفاوت همیشه خواهد بود. من از موفقیت Thor: Ranarok لذت بردم و همه مقاله‌هایی که پیرامون این فیلم نوشته شده‌اند حاکی از این هستند که دنیای مارول کاملا کمدی شده یا دنیای مارول خیلی مسخره شده و فقط به شوخ طبعی می‌پردازد. و من این نوشته‌ها را به یاد می‌آورم و فکر می‌کنم بله، اینطوری است اما تا دیدن پلنگ سیاه صبر کنید.‌ و حالا پلنگ سیاه و تبلیغات جنگ بی‌نهایت را داریم و همه چیز تیره‌تر شده و همه چیز قراره بهتر شود. همیشه این به داستانی که برای هر فیلم داریم، بستگی دارد.

یکی از شخصیت‌هایی که به عقیده فایگی می‌تواند به لحن فیلم‌ها کمک کند، نوا است که قهرمان کهکشانی با پتانسیل بالا برای پیوستن به دنیای سینمایی مارول است. برای ژانر وحشت، ریبوت Blade مورد انتظارترین شخصیت طرفداران است اما زمان مشخصی برای دیدن این شخصیت روی پرده نقره‌ای وجود ندارد.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.