فصل دوم IT ترسناک‌تر و خشن‌تر خواهد بود

26 April 2018 - 22:04

در طول مراسم کامیک‌کان، کارگردان فصل دوم IT، آندره موسکیتی (Andres Muschietti) درباره این فیلم صحبت کرد. سال گذشته برای ژانر وحشت سال خوبی بود و فیلم‌هایی همچون Get Out و IT اکران شدند که نه تنها در باکس‌آفیس عملکرد خوبی داشتند بلکه ستایش و تمجید مخاطبین و منتقدین را برانگیختند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل اول IT نیمی از داستان رمان استفان کینگ را نشان داد که در آن گروهی از کودکانِ کلوب بازنده‌ها به هویت موجود تغییرشکل دهنده پی بردند که شکل مورد علاقه‌اش Pennywise، دلقک رقصنده (با بازی بیل اسکارگارد)، بود.‌ دنباله این فیلم با عنوان IT: Chapter Two، به نیمه دوم رمان می‌پردازد و ما را به دِری ۲۷ سال بعد از اتفاقات فیلم اول می‌برد. اگرچه یکسال تا اکران فیلم اول باقی مانده، موسکیتی مخاطبین را برای لحن فیلم آماده کرده است.

در میان مواردی که توسط برادران وارنر در سینما‌کان نشان داده شد، فصل دوم IT با حضور موسکیتی وجود داشت که اظهار داشت این فیلم ترسناک‌تر و خشن‌تر از فیلم اول خواهد بود و حتی به مخاطبین توصیه کرد ایزی‌لایف به همراه داشته باشند. این استودیو اعلام کرد کار تولید فیلم امسال تابستان آغاز می‌شود اما جزئیات بیشتری منتشر نکرد.

فصل دوم IT نسخه بزرگسالی بازنده‌ها است که به دری باز می‌گردند تا یکبار دیگر با IT مقابله کنند. با اینکه شایعات زیادی درباره بازیگران شخصیت‌های بزرگسالی بوده، هنوز هیچ اسمی تایید نشده هرچند سه نفر به این پروژه پیوسته‌اند. ابتدا شایعه حضور جسیکا چستین (Jessica Chastain) از زمان تایید ساخت دنباله فیلم بر سر زبان‌ها افتاد و سپس گزارش شد او در حال مذاکره برای بازی در نقش بو مارش است. اخیرا اعلام شده جیمز مک‌آوی (James McAvoy) و بیل هادر (Bill Hader) در حال مذاکره برای بازی در نقش بیل دنبرو و ریچی توزیر هستند.

تنها بازیگرانی که حضورشان در دنباله این فیلم تایید شده، بازیگران نوجوان کلوب بازنده‌ها هستند چون فیلم فلش‌بک‌هایی به عقب خواهد داشت و اسکارگارد نقش خود را بازی خواهد کرد. موسکیتی قبلا درباره پلات و طرح داستان گفته بود که داستان برای مایک تاریک‌تر خواهد شد‌.

فیلم‌برداری فصل دوم IT امسال تابستان در تورنتو آغاز می‌شود و قرار است سپتامبر ۲۰۱۹ اکران شود.‌ با نزدیک شدن به تاریخ تولید فیلم، جزئیات بیشتری آشکار می‌شوند و تا اعلام‌ بازیگران اصلی فیلم خیلی زمان نمانده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.