هریسون فورد برای اولین بار صداگذاری انیمیشن را تجربه خواهد کرد

27 April 2018 - 10:34

هریسون فورد (Harrison Ford) به کمپانی ایلومینیشن (Illumination) پیوست تا در روند تولید انیمیشن The Secret Life of Pets 2 «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲»، نقش داشته باشد و برای اولین بار، صداگذاری یک شخصیت انیمیشنی را در این پروژه برعهده بگیرد. هریسون فورد اکنون در اواسط هفتادمین دهه از عمر خودش به سر می‌برد، ولی هنوز هیچ نشانه‌ای از خستگی در وجود او دیده نمی‌شود. در حقیقت فورد اخیرا با ایفای نقش ریک دکارد (Rick Deckard) در فیلم Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹»، که نشات گرفته از همین شخصیت در فیلم Blade Runner «بلید رانر» سال ۱۹۸۲ بود، به مخاطبان ثابت کرد که هنوز می‌تواند مانند سابق، هنرنمایی ارزنده‌ای را از خود به نمایش گذارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به‌علاوه مورد ذکر شده، باید توجه کنیم که فورد اخیرا در نقش هان سولو (Han Solo) در فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» خوش درخشید و هنرنمایی به یاد ماندنی داشت. علاوه بر این‌ها، او برای تکمیل بیشتر و ماندگار کردن خودش در ذهن مخاطبان، صحنه‌ی به قتل رسیدن هان سولو را در فیلم The Force Awakens به کارگردانی جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) ایفا کرد. همچنین خوب است بدانید که فورد به زودی قرار است مجددا یکی دیگر از نقش‌های قدیمی خودش را ایفا کند؛ او در قسمت پنجم سری فیلم‌های Indiana Jones، برای ایفای نقش شخصیت ایندیانا جونز (Indiana Jones) بازخواهد گشت و این فیلم قطعا توسط کارگردان اصلی این فرانچایز، یعنی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) کارگردانی خواهد شد، ولی شایا لابوف (Shia LaBeouf) در این فیلم حضور نخواهد داشت.

اکنون فورد انتخاب کرده است تا  زمانی‌که باید منتظر بماند تا پروژه‌ی Indiana Jones 5 آماده فیلم‌برداری شود، نقش دیگری را ایفا کند. با استناد به پایگاه خبری ددلاین (Deadline)، فورد قرار است تا صداگذاری یکی از شخصیت‌های قسمت دوم انمیشین The Secret Life of Pets را بر عهده بگیرد؛ این اولین حضور هریسون فورد در دنیای انیمیشن‌ها است. البته به‌علاوه فورد، افراد سرشناس دیگری نیز به این پروژه ملحق شده‌اند، مانند تیفانی هدیش (Tiffany Haddish)، پیتون ازوالت (Patton Oswalt)، نیک کرول (Nick Kroll) و پیت هولمز (Pete Holmes). از طرف دیگر، صداگذاران قسمت اول این انیمیشن برای ایفای مجدد نقش‌های خود بازمی‌گردند؛ ازجمله کوین هارت (Kevin Hart)، جنی اسلیت (Jenny Slate)، اریک استون‌استریت (Eric Stonestreet)، الی کمپر (Ellie Kemper)، لیک بل (Lake Bell)، دانا کاروی (Dana Carvey)، هانیبال بورس (Hannibal Buress) و بابی موینیهان (Bobby Moynihan).

انیمیشن The Secret Life of Pets در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و موفق شد تا به فروش بالای ۸۷۵ میلیون دلار در سطح جهان دست پیدا کند. داستان این فیلم درباره‌ی سگی از نژاد تریر، با نام مکس (Max) است که زندگی متنعمی را سپری می‌کند، ولی این زندگی زیاد دوام ندارد و با وارد شدن سگی دیگر به زندگی او و صاحبش، این اوضاع بسیار وخیم و زیر و رو می‌شود. لوئی سی.کی. (Louis C.K.) صداگذاری نقش اول این انیمشین یا همان مکس را برعهده داشت، ولی بعد از مسائل جنجالی مشاجره‌ی جنسی که داشت، در لیست صداگذاران قسمت دوم این انیمیشن قرار نگرفت و از پروژه خارج شد. بر اساس گزارشات، این‌گونه به‌نظر می‌رسد که پیتون ازوالت جای سی.کی. را در این پروژه بگیرد و صداگذاری مکس را برای قسمت دوم این انیمیشن، انجام دهد.

هنوز هیچ حرفی درباره‌ی نقش فورد در این فیلم زده نشده است؛ ولی اگر کمپانی ایلومینیشن بخواهد متناسب با صدای او به او نقشی بدهد، می‌تواند صداگذاری یک سگ پیر باشکوه و کمی بدخلق را به او بسپارد. با توجه به سابقه‌ی طولانی کاری هریسون فورد، واقعا باور نکردنی است که او برای اولین بار قرار است صداگذاری یک انیمیشن را انجام دهد. تنها تجربه‌ی قبلی هریسون فورد در دنیای انیمیشن، مربوط به زمان‌های بسیار دور است که او صداگذاری شخصیت هان سولو را در انیمیشن ناموفق Star Wars Holiday Special برعهده گرفت. ولی با توجه به زمان طولانی که از آن کار می‌گذرد، حتما فورد همکاری در آن پروژه و آن تجربه‌ی ناموفق را فراموش کرده است؛ پس کار کردن در این انیمیشن می‌تواند برای او مانند یک شروع تازه باشد و او را به این دنیا وارد کند.

انیمشین The Secret Life of Pets 2 از تاریخ ۷ ژوئن سال ۲۰۱۹ در سینماها به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.