در فصل سوم سریال Gotham شاهد حضور محفل جغدها خواهیم بود

29 July 2016 - 18:00

فصل سوم سریال محبوب Gotham در حال ساخت است و تا به اینجای کار اخبار و تئوری‌های زیادی از حضور شخصیت‌های مختلف در این فصل از سریال به گوشمان خورده است. از خانواده «ویکی ویل» (Vicki Vale) گرفته تا انواع هیولا‌ها و جانوران مختلف در سطح شهر! در این میان به نظر می‌رسد که احتمال حضور «محفل جغدها» (Court of Owls) در این فصل از سریال بسیار زیاد است.

در یکی از جدیدترین تیزرهای این فصل، بروس را دیدیم که با یک دشمن مرموز روبه‌رو شد. دشمنی که ظاهرا همه ما با آن آشنایی کامل داریم. طبق اولین نمایشی که از فصل سوم سریال توسط FOX در کامیک کان منتشر شد، به نظر می‌رسد که با تحولاتی در زمینه شخصیت‌پردازی و سرنوشت افرادی همچون «بروس وین» (Bruce Wayne) و «سلینا کایل» (Selina Kyle) مواجه هستیم. سلینا کایل که ظاهرا باز هم به دار و دسته «فیش مونی» (Fish Mooney) پیوسته است و بروس هم  با یک دشمن مرموز مواجه خواهد شد. آیا ماسکی که در پایین تصویر آن را مشاهده می‌کنید نشان از محفل جغدها دارد؟ به احتمال زیاد همینطور است چراکه در تیزر نشانه‌های زیادی از شخصیت «تالون» (Talon) نیز مشاهده کردیم. لازم به ذکر است که تالون یکی از اعضای اصلی محفق جغدها است و به نظر می‌رسد که این شخصیت در این فصل با آلفرد درگیری داشته باشد.

court-1

همچنین در این فصل از سریال شاهد حضور بازیگر سریال Walking Dead، بندیکت ساموئل (Benedict Samuel) هستیم که در سریال Gotham نقش «مد هتر» (Mad Hatter) را بر عهده خواهد داشت. با این تفاسیر فصل سوم سریال Gotham فصل پرباری خواهد بود و در آن افراد و گروه‌هایی همچون Tweedle brothers، Mad Hatter، Court of owls، Fish Mooney و یک Poison ivy بالغ‌تر را خواهیم داشت. همچنین اخباری مبنی بر حضور Solomon Grundy هم در سریال Gotham مطرح است که ظاهرا این شخصیت قرار است بر خلاف سریال Arrow، در سریال Gotham ظاهر بسیار نزدیکی به کامیک بوک‌ها داشته باشد.

در آینده‌ای نه چندان دور، اخبار جدیدتری از فصل سوم این سریال منتشر خواهدشد و ما نیز بلافاصله پس از انتشار، این اخبار را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.