پوستر جدید فیلم Tag منتشر شد

27 April 2018 - 12:00

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، پوستر جدید فیلم کمدی Tag «برچسب» را منتشر کرد. این فیلم درباره‌ی دوستانی است که حس رقابت بسیار بالایی دارند؛ و ما در تمامی تبلیغات فیلم Tag، این شعار را مشاهده می‌کنیم: “براساس داستان واقعی. ما شوخی نمی‌کنیم.” در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این خبر، پوستر جدید منتشر شده از این فیلم را تماشا کنید.

داستان این فیلم بدین گونه است که یک ماه در هر سال، این پنج دوست رقابت طلب، در یک نقطه جمع می‌شوند و بازی “برچسب زدن” را بدون هیچ قاعده و قانونی اجرا می‌کنند؛ آن‌ها این تفریح را از مقطع اول تحصیلی، در هر سال انجام می‌دهند و بر سر روابط خانوادگی، شغل و هرچیز دیگری ریسک می‌کنند تا بتوانند رقبای خود را شکست دهند. اما امسال این رسم دوستانه با مراسم ازدواج یکی از این پنج نفر همزمان شده است و این مراسم مربوط به دوستی است که تا کنون بازنده‌ی میدان نبوده است و اکنون فرصت خوبی برای دیگران است تا بلاخره او را شکست دهند؛ ولی او از نقشه‌ی دوستان خودش آگاه است و آماده‌ی مقابله با آنان می‌شود. با توجه به ادعای عوامل سازنده‌ی این پروژه، فیلم Tag براساس داستانی واقعی ساخته شده است و قصد دارد تا نشان دهد که برخی از مردم حاضرند هرکاری را انجام دهند تا پیروزی را از آن خود کنند.

در این فیلم بازیگران مختلفی ایفای نقش می‌کنند، از جمله اد هلمز (Ed Helms)، جیک جانسون (Jake Johnson)، آنابل والیس (Annabelle Wallis)، هانیبال بورس (Hannibal Buress)، آیلا فیشر (Isla Fisher)، رشیدا جونز (Rashida Jones)، لسلی بیب (Leslie Bibb)، جان هم (Jon Hamm)، و جرمی رنر (Jeremy Renner).

جف تامسیک (Jeff Tomsic) کارگردانی این پروژه را برعهده دارد؛ و راب مک‌کیتریک (Rob McKittrick) و مارک استیلن (Mark Steilen)، فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته‌اند. فیلم Tag قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن سال ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش گذاشته شود. در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده از این فیلم را مشاهده کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.