خلاصه داستان جان ویک ۳ منتشر شد

27 April 2018 - 15:03

جدیدترین شخصیت اکشن کیانو ریوز (Keanu Reeves) خیلی زود با فیلم John Wick: Chapter 3 در سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد. امروز در کامیک‌کان، اولین جزئیات مربوط به خلاصه داستان فیلم اعلام شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان ویک به دو دلیل در حال فرار است. یکی اینکه جایزه ۱۴ میلیون دلاری برای سر او گذاشته شده و دوم اینکه قانون مهمی را نقض کرده که این قانون کشتن یک نفر در هتل کانتینتال است. قربانی یکی از اعضای High Table بوده که این جایزه را برای سر او گذاشته بود. جان باید تاکنون کشته می‌شد اما مدیر هتل در کنار لغو عضویت او و محروم کردنش از تمامی سرویس‌ها به جان یک ساعت وقت داد تا فرار کند. جان از این سرویس‌ها برای زنده ماندن استفاده کرده و با خیلی‌ها می‌جنگد و خیلی‌‌ها را می‌کشد تا از نیویورک خارج شود.

فصل سوم جان ویک در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۹ (مطابق با ۲۷ اردیبهشت ۹۸) به کارگردانی چاد استالسکی (Chad Stahelski) اکران می‌شود. لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne) و رابی رز (Ruby Rose) به این دنباله باز می‌گردند تا نقش‌هایشان را بازی کنند و هیرویکی ساندا (Hiroyuki Sanada) نیز تبهکار فیلم خواهد بود.

دنیای جان ویک به گسترش و توسعه خود ادامه داده و سریال تلوزیونی آن به نام The Continental از شبکه STARZ به تهیه کنندگی کریس کالینز (Chris Collins) پخش می‌شود و اسپین‌آف آن به نام Ballerina درباره کودکی است که وارد دنیای جان ویک می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.