تام هیدلستون خواهان بازی در نقش گالاکتوس یا کاپیتان بریتانیا است

28 April 2018 - 11:02

تام هیدلستون (Tom Hiddleston) می‌گوید کاپیتان بریتانیا (Captain Britain) و گالاکتوس (Galactus)، کاراکترهایی از دنیای مارول هستند که او مضاف بر کاراکتر لوکی (Loki)، خواهان نقش‌آفرینی در قالب آن‌هاست. از زمانی که این بازیگر انگلیسی در سال ۲۰۱۱ با حضور در فیلم Thor «تور» وارد دنیای سینمایی مارول شد، نزدیک به یک دهه می‌گذرد. او در ابتدا برای نقش تور، خدای رعد تست داد اما رقابت برای تصاحب این نقش را به کریس همسورث (Chris Hemsworth) واگذار کرد. او نهایتا توانست با به‌دست آوردن نقش لوکی، که بسیاری آن را یکی از بهترین تبهکاران سری‌فیلم‌ها می‌دانند وارد مجموعه‌فیلم «تور» شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این بازیگر ۳۷ ساله این نقش را چهار بار دیگر تکرار کرد، از این میان می‌توان به فیلم‌های The Avengers «انتقام‌جویان» و Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» اشاره کرد. با توجه به این‌که شانس زنده ماندن کاراکتر او در بلاک‌باسترهای پیش روی شرکت مارول اندک است، طرفداران ممکن است هیدلستون را در نقشی متفاوت در دنیای سینمایی مارول ببینند، البته اگر این موقعیت برای او فراهم شود.

در نشستی تبلیغاتی با Collider برای فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»، از هیدلستون پرسیده شد که در کنار کاراکتر لوکی، خواهان بازی در قالب چه کاراکترهایی است. هیدلستون پس از مدتی فکر، این پرسش را با یک سوال پاسخ داد:

آیا کاپیتان بریتانیا موجود است؟ آیا کاراکتر جذابی است؟ ظاهرا موجود است.

او در ادامه اضافه کرد:

کاراکتری که در زمان کودکی دوست‌اش داشتم گالاکتوس بود. آیا کسی می‌تواند در قالب دو شخصیت از دنیای کتاب‌های مصور ظاهر شود؟ کریس ایوانز (Chris Evans) این کار را کرده است.

هیچ‌چیز غیرممکن نیست، جاش برولین (Josh Brolin) در دو نقش اصلی از دنیای سینمایی مارول ظاهر شده که در یک هفته اکران خواهند شد. بنابراین اگر هیدلستون بازیگر ایده‌آلی برای ایفای نقش گالاکتوس یا کاپیتان بریتانیا است، طرفداران حضور او را در آن دو نقش خواهند پذیرفت. اگرچه با توجه به محبوبیت او در ایفای نقش لوکی، ممکن است دیدن او در قالب یک کاراکتر متفاوت در یک فیلم ابرقهرمانی دیگر کمی برای مردم دشوار باشد. بنابراین شخصیت‌پردازی او باید به شکل قابل ملاحظه‌ای متفاوت با کاراکتر لوکی باشد تا این‌گونه، قیاس میان این دو کاراکتر به حداقل برسد.

سال گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر این‌که استودیوی مارول قصد دارد فیلم «کاپیتان بریتانیا» را در قالب دنیای سینمایی مارول عرضه کند. از آن زمان تاکنون هیچ بیانیه‌ی رسمی‌ای در این باره منتشر نشده است اما این عدم تأیید به آن معنا نیست که کوین فایگی (Kevin Feige) و تیم‌اش علاقه‌ای به ساخت چنین پروژه‌ای ندارند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.