تماشا کنید: اشتباهات خنده‌دار بازیگران در Captain America: Civil War

31 August 2016 - 19:00

در میان همه‌ی امکانات و ویژگی‌های اضافه‌‌‌ای در بسته‌های بلوری مارول وجود دارند؛ ویدئوی اشتباهاتی که بازیگران کرده‌اند جز بهترین‌ها هست. این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که اشتباهاتی که شما تماشا می‌کنید مربوط به تعداد زیادی از قهرمانان بزرگ و محبوب دنیای سینمایی مارول است. نسخه‌ی بلوری Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» تا چند هفته‌ی دیگر عرضه نمی‌شود، ولی به لطف مارول می‌توانید این برداشت‌های خنده‌دار را زودتر تماشا کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در این ویدئوی کوتاه می‌توانید اشتباهات ابرقهرمانان محبوب خود از دنیای سینمایی مارول را  در حالت خیلی خنده‌داری تماشا کنید. در این ویدئو، کریس ایوانز (Chris Evans) را می‌بینید که نمی‌تواند به خوبی در نقش کاپیتان آمریکا بازی کند و همچنین رقص ناجور رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و کریس اوانز نیز جالب است آن هم در زمانی که سباستین استن (Sebastian Stan) در حال چرت زدن است.

در Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» استیو راجرز تیم انتقام‌گیران برای محافظت از انسان‌ها هدایت می‌کند. در طی یک درگیری صدمات جانبی زیادی به شهر وارد می‌شود و فشار سیاسی زیادی تا یک ناظر و مسئولی از سوی دولت تیم انتقام‌گیران را هدایت کند. این موضوع باعث پاشیدگی انتقام‌گیران به دو گروه با رهبری کاپیتان آمریکا و آیرون‌من می‌شود. استیو راجرز مخالف نظارت دولت بر آن‏‌ها است و در کمال تعجب تونی استارک از دولت همایت می‌کند و موافق نظارت دولت بر آن‌ها است.

چندی از ستارگان فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» کریس اوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون ( Scarlett Johansson)، سباستین استن، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، دان چیدل (Don Cheadle)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) هستند.

منبع: Screencrush

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.