تریلر مستند جدید استاروارز که از سه‌گانه دوم دفاع می‌کند!

29 August 2016 - 21:00

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۳۶۰p

استاروارز فراز و نشیب‌های خاص خود را از نظر کیفیت داشته است. جرج لوکاس یکی از حماسی‌ترین و تاثیرگذارترین سه گانه های تاریخ سینما را خلق کرد و صنعت را برای همیشه تغییر داد اما در قرن ۲۱ وقتی سه گانه دوم منتشر شد، با بازخورد بسیار منفی و جنجالی تمامی رسانه‌ها و طرفداران این دنیای علمی-تخیلی همراه شد. مستند جدید ساخته شده در ارتباط با این سه فیلم از سه گانه دوم با نام‌های The Phantom Menace «تهدید شبح»، Attack of the Clones «حمله کلون‌ها» و Revenge of the Sith «انتقام سیث» از عناصر به کار برده شده توسط سازندگان و عوامل آن دفاع می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

مشکلات این فیلم‌ها دقیقاً چه بودند؟ اول از همه اینکه این سه فیلم به هیچ وجه حس استاروارز اصیل و کلاسیک را به شما منتقل نمی‌کند. فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی عمیق سه فیلم اول به هیچ وجه در سه فیلم دوم دیده نمی‌شوند و به گونه‌ای، جرج لوکاس تمامی چیزهایی که استاروارز با آن‌ها شناخته می‌شد را زیر پا گذاشت. گاهی اوقات با خود می‌گفتیم که آیا جرج لوکاس فیلم و دنیایی که خود ساخته را هنوز درک نکرده است؟! از شخصیت‌های آزاردهنده‌ای چون جارجار بینکز گرفته تا نابودسازی شخصیت دارث ویدر (آناکین اسکای واکر) و بازی مصنوعی هیدن کریستنسن و خط داستانی احمقانه همه و همه در کنار یک دیگر قرار گرفتند و با عرضه فیلم ششم (از نظر داستانی فیلم سوم) دنیای استاروارز را با خطر جدی مواجه کردند.

البته استاروارز به واسطه شهرت جهانی و جایی که در قلب مردم باز کرده بود به حیات خود ادامه داد و به صورت فرنچایزسازی دیگر آثارش (مانند بازی‌های ویدئویی و رمان‌های متعدد) طرفداران را راضی نگه داشت. از همان موقع که سه گانه اول منتشر شد، جرج لوکاس برنامه ساخت یک سه گانه به عنوان دنباله اتفاقات Return of the Jedi «بازگشت جدای» در نظر داشت. دیزنی با خرید لوکاس فیلم و حق امتیاز Star Wars آن داستان را کنار گذاشت و خود با تیمی خبره مشغول برنامه‌ریزی برای زنده کردن دوباره فرنچایز شد. با انتشار رمان‌های متعدد و همینطور اولین فیلم سه گانه جدید با نام The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» استاروارز باری دیگر در جهان زنده شد. فروش باورنکردنی این فیلم و محصولات پس از آن باعث افزایش بسیار زیاد ارزش محصولات و به طور کلی برند استاروارز شده است و هرروز برای دیزنی میلیون‌ها دلار سود به همراه دارد.

این مستند که توسط طرفداران استاروارز توسعه می‌یابد باری دیگر به سه گانه دوم نگاه می‌کند و سازندگان آن می‌خواهند هرکاری که از توانشان بر می‌آید برای دفاع از این سه فیلم انجام دهند. بزودی منتظر انتشار این مستند باشید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.