فصل چهارم Billions ساخته می‌شود

28 April 2018 - 22:49

در اواسط فصل سوم سریال، Showtime اعلام کرد که آن‌ها فصل چهارم سریال پربیننده‌ی Billions «میلیاردها» را سفارش داده‌اند. فصل سوم با بازی نامزد اسکار و برنده‌ی گلدن گلوب، پاول جیاماتی (Paul Giamatti) و برنده‌ی امی و گلدن گلوب، دیمین لویس (Damian Lewis) در روزهای سه شنبه ساعت ۱۰ شب به وقت آمریکا پخش می‌شود. قسمت فصل سوم این سریال بیشترین بازدید، ۲۳ درصد نسبت به سال قبل را داشت و بعد از Homeland «وطن» رتبه‌ی دوم را دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

گری لوین (Gary Levine)، مدیر برنامه‌ریزی شبکه‌ی شوتایم در مورد سریال گفت:

Billions «میلیاردها» به جذب مخاطب ادامه می‌دهد و اوج قدرت و ثروت و در عین حال اعماق روان انسان را مورد بررسی قرار می‌دهد. برایان و دیوید با استعدادند، هر دوی آن‌ها داستان‌سرای پیش‌رانی هستند و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم آن‌ها و هنرپیشه‌های خارق‌العاده‌ی سریال ما را در فصل چهار به کجا می‌برند.

در فصل سوم Billions «میلیاردها» چاک رودس (جیاماتی) و بابی اکسلراد (لویس) را در دنیایی قرار می‌دهد که کاملا متحول شده است. هردوی آن‌ها هنوز قصد دارند یکدیگر را نابود کنند اما همچنان باید در مقابل نیروی‌های جدید و دشمنان قدرتمند  برای بقای خود بجنگند وندی رودس (مگی سیف (Maggie Siff))، زن چاک و مشاور اکسلراد، به دنبال شکست دادن هردوی آن‌هاست. این کار وندی را در موقعیتی خطرناکی قرار می‌دهد. او باید تصمیمی بگیرد که مسیر زندگی‌اش را به طور برگشت ناپذیری تغییر خواهد داد.

دیگر بازیگران فیلم شامل مالین اکرمن (Malin Akerman)، توبی لئونارد مور (Toby Leonard Moore)، دیوید کوستابایل (David Costabile)، کاندولا رشاد (Condola Rashad)، آسیا کیت دیلون (Asia Kate Dillon) و جفری دمون (Jeffrey DeMunn) می‌شود.

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.