اخباری از فعالیت جدید گیرمو‌ دل‌تورو

28 April 2018 - 23:00

گیرمو‌ دل‌تورو (Guillermo del Toro) کارگردان برنده اسکار، تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلمی براساس مجموعه کتاب‌های آلوین شوارتز (Alvin Schwartz) به نام داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی (Scary Stories to Tell in the Dark) را با همکاری کمپانی CBS Films و سرمایه‌گذاری کمپانی Entertainment One عهده‌دار شده است. این فیلم را آندره اوردال (André Øvredal) کارگردانی خواهد کرد و دنیل و کوین هیجمن (Daniel and Kevin Hageman) نیز در نوشتن فیلمنامه با دل تورو همکاری می‌کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

مجموعه کتاب‌های داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی (Scary Stories to Tell in the Dark)، گروهی از نوجوانان را دنبال می‌کنند که باید از رمز و راز مرگ‌های ترسناک و ناگهانی شهر کوچکشان پرده بردارند. استیو برترام (Steve Bertram) مدیرعامل کمپانی Entertainment One درمورد این فیلم گفت:

این فیلم همچون راننده هیجان‌انگیز سرگرم‌کننده‌ای است که مطمئنا مخاطبان را در سرتاسر جهان از صندلی هایشان پرتاب خواهد کرد!

کمپانی Entertainment One این پروژه را در کشورهای کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، آلمان، بلژیک، هلند، لوکزامبورگ، اسپانیا، اتریش و سوئیس توزیع خواهد کرد. کمپانی CBS Films نیز این عمل را از طریق کمپانی Lionsgate اجرایی خواهد کرد.

همچنین شان دنیل (Sean Daniel)، الیزابت گریو (Elizabeth Grave)، جیسون اف. براون (Jason F. Brown) و جی. مایلز دیل نیز در کنار دل‌تورو تهیه‌کننده این فیلم خواهند بود. فیلمبرداری این فیلم، تابستان امسال در تورنتو آغاز خواهد شد.

این اخبار نخستین بار توسط ورایتی (Variety) منتشر شدند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.