دنباله فیلم Annabelle: Creation را گری دابرمن کارگردانی می‌کند

29 April 2018 - 14:00

گری دابرمن (Gary Dauberman) نویسنده فیلم‌های Annabelle (آنابل)، اولین کارگردانی خود را با پروژه Annabelle (آنابل) بدون عنوان تجربه خواهد کرد که دنباله‌ای است بر فرانچایز فیلم‌های وحشتناکی که براساس عروسکی شرور به نام آنابل از سال ۲۰۱۳ با فیلم Conjuring (احضار روح) تاکنون ساخته شده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه که دابرمن نویسندگی آن را نیز برعهده دارد توسط کمپانی جیمز وان (James Wan) به نام Atomic Monster و کمپانی پیتر سفران (Peter Safran) تولید خواهد شد؛ کمپانی‌ای که به ساختن فرانچایزهای میلیارد دلاری که اغلب فیلم‌هایش از جمله فیلم‌های سودآور است، شهرت دارد.

جزئیات این فیلم تاکنون مخفی نگه داشته شده است اما داستان بار دیگر بر عروسکی که مجذوب نیروهای شیطانی شده است، تمرکز خواهد داشت.

جان آر. لئونتی (John R. Leonetti) اولین فیلم از این فرانچایز به نام Conjuring (احضار روح) و دیوید اف. سندبرگ (کسی که هم‌اکنون کارگردانی فیلم !Shazam را بر عهده دارد) نیز پیش‌درآمدی به نام Annabelle: Creation (آنابل: آفرینش) را کارگردانی کردند. بعد از آنکه پیش‌درآمد با استقبال روبه‌رو شد، مشخص گردید که فرانچایز خط داستانی جدید دیگری نیز برای رو کردن دارد.

دابرمن یک بازیکن کلیدی در این فرانچایز بوده است. او نویسندگی هر دو فیلم Annabelle (آنابل) و Annabelle: Creation (آنابل: آفرینش) را برعهده داشت که به ترتیب با بودجه‌های ۵ و ۱۵ میلیون دلاری ساخته شدند و هریک به ترتیب در سراسر جهان ۲۵۷ و ۳۰۶ میلیون دلار فروش داشتند. او همچنین نویسندگی فیلم The Nun (راهبه) که ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۶ شهریور ۱۳۹۷) منتشر می‌شود را نیز برعهده داشته است. این نویسنده همچنین بر روی فیلمنامه فیلم It: Chapter 2 (آن: بخش دوم) که اقتباسی است از رمانی نوشته استیون کینگ (Stephen King) نیز کار می‌کند تا با ابداع طرح داستانی جدیدی بتواند طرفدران این فیلم را سوپرایز کند. درمیان پروژه‌های دیگر نیز دابرمن مشغول نوشتن و تولید فیلمی براساس مجموعه‌های تلویزیونی ?Are You Afraid of the Dark (آیا شما از تاریکی می‌ترسید؟) برای کمپانی پارامونت (Paramount) است.

کمپانی Atomic Monster در مراحل پس از تولید فیلم The Nun (راهبه) قرار دارد و همچنین پروژه The Children (کودکان) که دابرمن تهیه‌کننده آن است را نیز در دست ساخت دارد. پیتر سفران (Peter Safran) نیز درحال همکاری با جیمز وان (James Wan) به عنوان تهیه‌کننده فیلم Aquaman (آکوامن) است و تولید فیلم !Shazam را نیز برعهده دارد.

درهرحال، نسخه جدید Annabelle (آنابل) در مسیری سریع برای رو کردن خط داستانی جدید قرار دارد و تاریخ انتشار آن ۳ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) اعلام شده است.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.