اس. جی. کلارکسون اولین کارگردان زن سری چهارم Star Trek خواهد بود

29 April 2018 - 14:49

فیلم Star Trek 4 وارد فاز جدیدی از تولید می‌شود چون استودیو فیلم در حال مذاکره با کارگردان فیلم جسیکا جونز (Jessica Jones)، اس. جی. کلارکسون (S. J. Clarkson) است تا اولین کارگردان زن این فرنچایز باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آینده سینمایی Star Trek از سال ۲۰۱۶ بعد از فیلم Star Trek Beyond و عملکرد ضعیف این فیلم در گیشه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. شایعاتی درباره ساخت دنباله فیلم بر مبنای سفر در زمان و جورج کرک با هنرمندی کریس همسورث و پدر مُرده کاپیتان کرک بر سر زبان‌ها افتاد.‌ وقتی اعلام شد کوینتین تارانتینو (Quentin Tarantino) در حال همکاری با پارامونت روی داستانی از فیلم Star Trek است و می‌خواهد فیلم را کارگردانی کند، همه چیز مشخص شد، هرچند هیچوقت به وضوح گفته نشد که این فیلم، سری چهارم از ریبوت جی. جی. ابرامز خواهد بود. بازیگران فیلم مانند زاکاری کوینتو و کارل اربن برای بازی در این فیلم اعلام آمادگی کرده‌اند.

به نظر می‌رسد همه چیز در این فیلم دستخوش تغییر بزرگی می‌شود.‌ به گزارش ورایتی، پارامونت در حال مذاکره برای در اختیار گرفتن اس. جی. کلارکسون است تا سکان سری چهارم Star Trek را با فیلم‌نامه‌ای از جی. دی. پاین و پاتریک مک‌کی در دست گیرد که عناصری از داستان سفر در زمان جورج کرک را دارا می‌باشد. کلارکسون اولین کارگردان زنِ این فیلم خواهد بود.

گفته شده فیلم Star Trek نابودگر ارتباطی با فیلم‌های ابرامز نداشته و هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد. قرارداد بازیگران این فیلم به پایان رسیده اما گویا همه از ادامه فرنچایز استقبال کرده‌اند. تنها مشکل فوتِ آنتون یالچین بازیگر نقش پاول چخوف است که سال ۲۰۱۶ در گذشت.

کلارکسون کارگردان برجسته تلویزیون، سریال جسیکا جونز و مدافعان را برای مارول ساخته و سریال‌های تلویزیونی Dexter, Orange Is The New Black و Vinyl را کارگردانی کرده است. فیلم Star Trek اولین تجربه کارگردانی او در حیطه سینما است اما کارنامه کاری او در تلویزیون پر بارتر است.

فیلم Star Trek داستان ایده‌آل‌ بودن و برابری است. در کنار کارگردانانی همچون گابریل بومونت، رکسان داوسون و کیم فریدمن، زمان حضور در فیلم‌های سینمایی با بودجه بالا برای کلارکسون فراهم شده است. کلارکسون در این فیلم کار سختی خواهد داشت اما تجربه او قطعا به کمکش خواهد آمد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.