تریلری از فصل سوم Attack on Titan منتشر شد

30 April 2018 - 17:57

بدون شک صبر طرفداران انیمه‌ی Attack on Titan به سر رسیده است. استودیو‌ی Funimation تریلری از فصل سوم این فرانچایز منتشر کرده است. انیمه‌ای که فصل اول آن سال ۲۰۱۳ منتشر شد و توانست طرفداران بسیاری را از سرتاسر دنیا مجذوب خود کند. برای مشاهده‌ی تریلر و ادامه‌ی مطلب با سینماگیمفا همراه باشید.

این انیمه در کشور‌های آمریکا، کانادا، انگلستان، ایرلند، استرالیا و نیوزلند پخش خواهد شد. باید بگوییم که فصل جدید در ماه ژوئیه منتشر خواهد شد.

گن فوکوناگا (Gen Fukunaga) رییس استودیو‌ی Funimation می‌گوید:

ما بسیار از ساختن فصل سوم این فرانچایز هیجان زده هستیم، این فصل در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و ما می‌دانیم که همه منتظر هستند تا ببینند چه در پیش رو خواهند داشت. طرفداران مجموعه از زمانی که استودیو‌ی Wit Studio در ماه اکتبر پوستری از فصل سوم این فرانچایز منتشر کرده است هیجان‌زده شدند و همواره منتظر هستند تا ببینند چه پیش رو خواهند داشت.

این انیمه ساخته‌ی دو استودیو‌ی Wit Studio و IG است، فرانچایز Attack on Titan اقتباسی از مانگا‌یی با همین نام است که توسط هاجیمه ایسایاما (Hajime Isayama) نوشته شده است و درباره‌ی آخرین انسان‌هایی سخن می‌گوید که برای بقایشان با هیولاهایی که سعی در نابودی انسان‌ها دارند، تلاش می‌کنند. تا به امروز ۲۵ فصل از این انیمه نوشته شده و بیش از ۷۴ میلیون نسخه از این منگا در سرتاسر دنیا نشر شده است.

تمامی قسمت‌های فصل اول و دوم انیمه‌ی Attack on Titan در حال حاظر در FunimationNow به صورت HD در دسترس است. همچنین هردو فصل این انیمه به صورت بلو‌ری، دی‌وی‌دی و نسخه‌ی دیجیتالی از سایت رسمی Funimation.com قابل خریدن است.

امیدوارم که از مشاهده‌ی این تریلر لذت برده باشید، نظر خود را درباره‌ی این تریلر با ما در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • farshad says:

    سلام دوستان
    به عنوان شخصی که تازه وارد تماشای عرصه ی انیمه شده ازتون کمک میخوام
    من بیشتر به ژانر عاشقانه و احساسی و درام علاقه مند هستم
    اگه لطف کنین بهترین انیمه ها رو در این سبک بهم معرفی کنین ممنون میشم
    انیمه هایی باشه که با دیدنشون چند روز فکرم رو درگیر کنه یعنی بیشتر روی شخصیت ها و روابط عاشقانه یا دوستانه بین انسان ها بچرخه
    دستتون درد نکنه.درضمن ببخشید سوالم رو اینجا مطرح کردم چون بین پست ها انیمه این بروزترینش بود و گفتم بیشتر دوستان این پست رو میبینن.

    • محمد زمانی says:

      ممنون از دیدگاه و پیشنهادتون.
      سعی می‌کنیم انیمه‌های با موضوع‌های اشاره شده رو بیش‌تر از گذشته کار کنیم. با این حال، بهتون پیشنهاد می‌کنم به بخش انیمه‌ها در سایت مراجعه کنید، چون که در گذشته چنین آثاری رو معرفی یا حتی نقد کردیم.

  • Levi says:

    سلام خیلی ممنون از مطالب مفیدی که به اشتراک میزارین ….من شدیدا دنبال دوبله ی انگلیسی فصل سوم این انیمه هستم
    میتونید منو راهنمایی کنید لطفا
    خیلی ممنون میشم:))))

    • مینو فرجی says:

      ممنون از توجه و دیدگاه‌تون. میتونید زیرنویس انگلیسی‌اش رو از اینجا دریافت کنید
      http://subf2m.co/subtitles/shingeki-no-kyojin-attack-on-titan-third-season-2018