اطلاعاتی پیرامون قسمت دوم انیمیشن “فرار مرغی”

30 April 2018 - 10:00

پایگاه خبری هالیوود ریپرتر (The Hollywood Reporter)، گزارش کرده است که قسمت دوم انیمیشن Chicken Run «فرار مرغی» درحال توسعه است. این پایگاه خبری اعلام کرد که کمپانی آردمن (Aardman) درحال همکاری با استودیو کانال و کمپانی Pathe است و روند تولید قسمت دوم انیمیشن فرار مرغی را آغاز کرده‌اند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

قسمت اول انیمیشن Chicken Run توسط کمپانی آردمن و کمپانی دریم‌ورکس انیمیشن منتشر شد. این انیمشین در سال ۲۰۰۰ منتشر شد و موفقیت مالی بسیار بزرگی را برای کمپانی آردمن رقم زد؛ چندی بعد، به‌خاطر موفقیت‌های این انیمشین، عوامل سازنده‌ی آن تصمیم به ساخت قسمت دوم آن گرفتند. اکنون طرفداران این انیمیشن مشتاقانه منتظر انتشار قسمت دوم این انیمیشن هستند.

بخش عظیمی از اطلاعات راجع به این انیمیشن، هنوز منتشر نشده است؛ ولی براساس اطلاعات اندکی که تاکنون منتشر شده است، می‌دانیم که سم فل (Sam Fell) کارگردانی این پروژه را برعهده دارد و کری کیرک‌پاتریک (Karey Kirkpatrick) و جان فارل (John Farrell)، دوباره بر جایگاه نویسندگی این پروژه می‌نشینند و فیلم‌نامه‌ی این انیمیشن را می‌نویسند. از طرفی پاول کولی (Paul Kewley) تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده گرفته است. همچنین گروه تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه شامل پیتر لرد (Peter Lord) و دیوید اسپروکستون (David Sproxton) می‌شود.

داستان قسمت اول این انیمشن با سبک ماجراجویی، درباره خروس آمریکایی بود که بر اثر برخی تصادفات، عاشق یک مرغ جذاب در یک مزرعه انگلیسی می‌شود. این دو شخصیت تصمیم می‌گیرند تا از مزرعه فرار کنند، ولی آن‌ها اول باید به‌گونه‌ای از دست مزرعه‌دار شرور این داستان فرار کنند که سعی می‌کند تا آن‌ها را تحت کنترل خودش نگه‌دارد. پس از تصمیم این دو شخصیت، مرغ‌های دیگر نیز تصمیم می‌گیرند تا به جای تبدیل شدن به کیک پای مرغ، از مزرعه فرار کنند. کارگردانان قسمت اول نیک پارک (Nick Park) و پیتر لرد بودند. صداگذاری این انیمیشن را مل گیبسون (Mel Gibson)، جولیا ساولها (Julia Sawalha)، تونی هی‌گارث (Tony Haygarth) و میراندا ریچاردسون (Miranda Richardson) برعهده داشتند.

کمپانی آردمن هم‌اکنون درحال کار بر روی قسمت دوم انیمیشن Shaun the Sheep «گوسفند ناقلا» است؛ و این انیمشین قرار است در سال آینده منتشر شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.