کمپانی پارامونت ساخت چند فیلم جدید را تایید کرد

30 April 2018 - 13:48

پارامونت پیکچرز پرونده حضور در کامیک‌کان را با تایید رسمی ساخت تعدادی از فیلم‌های موجود در برنامه تولیدش مانند World War Z 2، Dungeons & Dragons و Coming 2 America بست. این استودیو در حال حاضر فیلم پر فروش جان کرازینسکی (John Krasinski) یعنی فیلم ترسناک A Quiet Place را روی پرده دارد و در حال تولید اسپین‌آف Transformers به نام Blumblebee است که هایلی استین‌فلد (Hailee Steinfeld) و جان سنا (John Cena) در آن می‌درخشند. فرنچایز نابودگر نیز با بازگشت آرنولد شوارتزینگر و لیندا همیلتون در این استودیو در حال تولید است و امسال فیلم Mission: Impossible- Fallout را در دست اکران دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالی که سال گذشته اخبار زیادی مربوط به پروژه‌های جدید و رو به آماده پارامونت بوده‌اند، حضور این استودیو در کامیک‌کان فرصت خوبی بود تا ببینیم کدام فیلم‌ها چراغ سبز گرفته‌اند و تولید آن‌ها طبق برنامه پیش می‌رود. برنامه پارمونت بیشتر شامل دنباله‌ها و اقتباس‌ها است اما چند فیلم اورجینال نیز در دست ساخت دارد.

پیشرفت پروژه World War Z بسیار کند بوده، چون ابتدا قرار بود این فیلم سال ۲۰۱۷ اکران شود اما ComicBook اعلام کرد لوگوی فیلم در انتهای حضور پارامونت در این رویداد نشان داده شد. اگرچه این فیلم تاریخ اکران ندارد و هیچ کارگردانی رسما به آن نپیوسته، Skydance دوست دارد دیوید فینچر (David Fincher) آن را بسازد و این احتمال وجود دارد که این استودیو منتظر است تا برنامه او خلوت‌تر شود. لوگوی فیلم Dungeons and Dragons که قرار است توسط کریس مک‌کی (Chris McKay) کارگردانی شود، تاریخ اکران ندارد. تایید دیگر مربوط به Coming 2 America بود که دنباله‌ای بر کمدی سال ۱۹۸۸ با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) است.

یکی از پیچیده‌ترین فیلم‌های این استودیو Gemini Man است که فیلم مهیج علمی تخیلی به کارگردانی آنگ لی (Ang Lee) و بازی ویل اسمیت (Will Smith) است که در حال فیلم‌برداری است. این فیلم به دلیل مدت زمان تولیدش مورد توجه است و جری براکیمر (Jerry Bruckheimer) سعی دارد تا دو دهه دیگر آن را آماده سازد.

در قسمت پایین می‌توانید فهرست کامل فیلم‌های رو به آماده پارامونت را ببینید که ساخته شده‌اند یا ساخت آن‌ها در کامیک‌کان تایید شده است:

۱٫ World War Z 2
۲٫ Dungeons and Dragons
۳٫ Coming 2 America
۴٫ A Quiet Place 2
۵٫ Eli Luck
۶٫ Terminator 6
۷٫ Top Gun 2
۸٫ What Men Want (تاریخ اکران: ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹)
۹٫ Instant Family (تاریخ اکران: ۱۵ فوریه ۲۰۱۹)
۱۰٫ Wonder Park (تاریخ اکران: ۱۵ مارس ۲۰۱۹)
۱۱٫ Dora the Explorer (تاریخ اکران: ۲ اوت ۲۰۱۹)
۱۲٫ Are You Afraid of the Dark? (تاریخ اکران: یازده اکتبر)
۱۳٫ Gemini Man (اکتبر ۲۰۱۹)
۱۴٫ Sonic the Hedgehog (۲۰۱۹)
۱۵٫ Pet Sematary (2019)
۱۶٫ A Wonderful Sponge (ژوئیه ۲۰۱۹)
۱۷٫ Monster on the Hill (2020)
۱۸٫ Micronauts (2020)
منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.