کریس پرت: سری سوم نگهبانان کهکشان فوق‌العاده است

30 April 2018 - 21:46

کریس پرت (Chris Pratt) می‌داند سری سوم Guardians of Galaxy (نگهبانان کهکشان) درباره چیست و سعی دارد هیجان فیلم را بالا ببرد. از آنجایی که این یک ریسک بزرگ برای استودیو مارول است، نگهبانان کهکشان بیشتر شخصیت‌های دوست داشتنی خود را حفظ کرده است‌. استار-لرد، گامورا، دراکس، راکت و گروت تیم درون کهکشانی خواهند بود و این گروه تاکنون در دو فیلم حضور داشته است. آن‌ها بخشی از داستان بزرگتری در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) هستند و در سری سوم انتقام‌جویان نیز بازی می‌کنند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز گان (James Gunn)، نویسنده و کارگردان نگهبانان کهکشان در صدد است تا این سه‌گانه را به پایان رساند و انتظار می‌رود بیشتر بازیگران برای بازی در این سری باز گردند. آخرین مواجه با تانوس می‌تواند همه چیز را تغییر دهد اما گان قبلا گفته بود این فیلم پایان حضور این تیم است. این قطعا شامل استار-لرد خواهد بود و پرت از چیزی که در انتظارش است، هیجان‌زده است.

سایت خبری ET Canada با پرت در تور مطبوعاتی جنگ بی‌نهایت صحبت کرد و از او درباره سری بعدی فیلم پرسید.‌ او تایید کرد که فیلم‌نامه کامل است و برای هیجان بخشیدن به داستان گان اظهار داشت:

جیمز گان فیلم‌نامه را آماده کرده است. من داستان را می‌دانم. داستان فیلم به شدت هیجان‌انگیز و جالب است.‌ قطعا این سری پایان این سه‌گانه خواهد بود. بنابراین، فیلم اول، فیلم دوم و فیلم سوم، هر کدام فیلم‌های مستقلی هستند اما در فیلم اول و دوم و سوم چیزی خواهد بود که مسیر این فیلم را به پایان می‌برد. این داستان بسیار تخیلی، بزرگ، بزرگتر، بهتر، سریعتر، قوی‌تر و خنده‌دارتر است. نگهبانان کهکشان قرار است عالی باشد و من خیلی هیجان دارم.

فرنچایز نگهبانان کهکشان از همان ابتدا درباره خانواده بود و می‌تواند بخش بزرگی از چیزی باشد که بعدا رخ می‌دهد. استار-لرد مادر، پدر و پدر یوندا را از دست داده اما با این گروه خانه‌دار شده است. گامورا نیز درگیر مشکلات خود با پدر خوانده‌اش، تانوس، و خواهر خوانده‌اش، نبولا، است. دراکس همسر و دخترش را از دست داده اما رابطه خوبی با منتیس در سری دوم نگهبانان کهکشان برقرار کرد. گاهی رابطه برادرانه‌ای میان راکت و گروت نیز وجود دارد. وفاداری به خانواده چیزی است که پرت آن را نقطه مشترک این فرنچایز می‌داند.

مشخصه‌های داستان در سری سوم خیلی مشخص نیستند. گان گفته آدام وارلاک در گذشته حضور داشته اما نگفته در سری سوم نیز خواهد بود یا خیر. اشاره‌هایی به کواسار نیز شده که جزئی از برنامه‌های گان خواهد بود و امیدوار است Moondragon و قهرمانان زمین نیز در این سری دیده شوند. آیشا در بعضی صحنه‌ها بازی خواهد کرد و این سری شخصیت‌های زیادی خواهد داشت. با اینکه کانون توجه فیلم روی اتمام مشخصه‌ شخصیت‌های اورجینال است، این فیلم مه ۲۰۲۰ اکران می‌شود. با وجود هیجان پرت بخاطر داستان گان، امیدواریم انتشار جزئیات رسمی داستان خیلی طول نکشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.