کوین فایگی برای فیلم‌های سال ۲۰۲۵ جلسه تشکیل داد

30 April 2018 - 22:19

طبق گفته کوین فایگی، استودیوهای مارول جلساتی درباره برنامه ساخت فیلم‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ داشته‌اند. سری چهارم انتقام‌جویان شاید پایان این فیلم‌ها باشد اما دنیای سینمایی مارول فاز ۳ را با داستان‌های جدید ادامه خواهد داد. و با اینکه همه از پایان انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت شوکه شده‌اند، فایگی و تیمش سال‌ها از طرفداران جلوتر هستند و وقتی به روایت فرنچایز می‌رسیم، آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای کند پیش رفتن ندارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فایگی همیشه بخاطر این امر شناخته شده که روی انجام یک کار تمرکز می‌کند تا اینکه بخواهد منتظر نتیجه باشد. اما این بدین معنی نیست که به بحث و بررسی چیزی که در فیلم‌هایش خواهد بود، نمی‌پردازد و فرنچایز دیگری نیست که پیش‌بینی مارول را داشته باشد. بنابراین الان که همه مشغول صحبت درباره جنگ بی‌نهایت و دنباله مورد انتظار آن و Ant Man And The Wasp و Captain Marvel هستند، مدیر کمپانی صحبت‌هایی درباره فیلم‌هایی که هفت سال دیگر اکران می‌شوند، داشته است.

ذهن خلاق مارول در مصاحبه با Associated Press، درباره فرایند ساخت فرنچایز ثابتی صحبت کرده که طرفداران روی آن حساب می‌کنند. و با اینکه دوست دارد اعلام کند هدف آنها ساخت بهترین فیلم است، اعتراف کرده که هیچ صحبتی درباره فیلم‌ها نشده است.

ما همیشه یک قدم جلوتر هستیم و فکر می‌کنیم. وقتی مردم فکر می‌کنند می‌توانند هدف ما را مشخص کنند و جای دیگری می‌رویم و این چیزی است که دوباره بعد از جنگ بی‌نهایت رخ می‌دهد. ما امروز جلساتی درباره سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ داشته‌ایم.

فایگی سال گذشته اعلام کرد که آن‌ها ۲۰ فیلم دیگر بعد از سری چهارم انتقام‌جویان در دست ساخت خواهند داشت. با توجه به برنامه هر سال سه فیلم مارول، آن‌ها ۱۶ فیلم تا سال ۲۰۲۵ خواهند ساخت. این یعنی آن‌ها یکسال ارزشمند دیگر برای ساخت فیلم‌ دارند. با ورود مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز به قرارداد دیزنی و فاکس، هیچ داستانی برای ادامه نمی‌ماند.

در حال حاضر، دنیای مارول دنباله بدون عنوان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه را در دست ساخت دارد. جیمز گان قبلا درباره سری سوم نگهبانان کهکشان در سال ۲۰۲۰ گفته بود اما این هنوز توسط مارول تایید نشده است. تا اعلام اخباری مبنی بر فاز ۴ فرنچایز زمان زیادی مانده چون فایگی اظهار داشته آن‌ها تا سال بعد خبر جدیدی ندارند اما هر دو فیلم Moon Knight و The Eternals در این برنامه قرار دارند.

دنیای سینمایی مارول به جلو پیش می‌رود اما قطعا متفاوت‌تر از چیزی خواهد بود که الان به نظر می‌رسد. انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت و سری چهارم انتقام‌جویان وضعیت فرنچایز را تغییر می‌دهند. با اینکه دل همه برای آن‌ها تنگ می‌شود، باید این مجموعه‌ها تازه و جالب باشند و این چیزی است که فایگی برای دهه دیگر برنامه‌ریزی کرده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.